حجت الاسلام قربان پور در گفتگو با «بسیج»:
روحانی کاروان زیر پای خورشید گفت: مهربانی امام رضا (ع) حسی است انسان این مهربانی را می فهمد، آقا علی ابن موسی الرضا به خدمت به مردم و دستگیری از فقرا و نیازمندان توجه ویژه ای دارند.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۳۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
حجت الاسلام و المسلمین محمد قربان پور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ایام ولادت امام رضا (ع) را خدمت همه مردم تبریک عرض می کنم، زبان عاجز است از اینکه بتواند ویژگی و عظمت امام رضا (ع) را بیان کند.

مبلغ مذهبی افزود: امام رضا (ع) امام مهربانی ها است از علامه طباطبایی سوال کردند دلیل اینکه به امام رضا (ع) امام مهربانی می گویند چیست همه امام ها مهربان هستند در زیارت حضرت هم داریم السلام علیک یا امام الرئوف، علامه طباطبایی پاسخ دادند که مهربانی امام رضا (ع) حسی است انسان این مهربانی را می فهمد واقعا هم همین گونه است.

حجت الاسلام قربان پور تصریح کرد: انشاء الله که همه ما حامل پیام امام رضا (ع) باشیم چون امام فرمودند کلام ما را به مردم بگویید خود به خود مردم به سراغ ما می آیند، امیدواریم که همه ما روز به روز شناخت و معرفتمان به آقا علی ابن موسی الرضا بیشتر شود و جایگاه همه ما در بهشت کنار ایشان باشد.

روحانی کاروان زیر پای خورشید گفت: کسی که به حرم امام رضا (ع) می آید یقینا به محضر آقا دعوت شده است و این بزرگواران بر رفتار و کردار ما ناظرند، توجه و تدبر در سیره امام رضا( ع) و رفتار و منش ایشان به ما کمک می کند. زندگی آقا فقط بحث عبادت تنها نیست آقا علی ابن موسی الرضا به خدمت به مردم و دستگیری از فقرا و نیازمندان توجه ویژه ای دارند.

ارسال نظرات