امام جمعه رودبارجنوب گفت: وجود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یک فرصت مناسب است و عدم استفاده از این فرصت خیانت مجسوب می شود. ...
کد خبر: ۸۷۲۶۸۰۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  دراولین روز کاری تعدادی از مسئولان با امام جمعه جدید شهرستان رودبار جنوب دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارحجت الاسلام گروهی با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان رودبارجنوب گفت: مقوله اصلی در دوران مسئولیت خدمت کردن است و اختلافات را مضر دانست.

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب حمایت از مسئولین را هدف اصلی و مبنایی خود ذکر کرد و بیان داشت: همیشه ساز اختلاف، ناشی از نادانی افراد یا غرض ورزی آنها است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبارجنوب بیکاری را یکی از عوامل شرارت و ناامنی در منطقه ذکر کرد و افزود: در این رابطه باید تدبیر بهتر و بیشتری اندیشیده شود.

گروهی عنوان کرد: وجود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاءسپاه در شهرستان رودبارجنوب یک فرصت مناسب است و عدم استفاده از این فرصت خیانت مجسوب می شود.

وی ادامه داد: سپاه فقط کار نظامی انجام نمی دهد هرجایی که ضرورت داشته باشد وارد می شود و کار را با موفقیت به انجام می رساند.

فرماندار رودبار جنوب در این دیدار با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بخش های مختلف ازجمله کشاورزی قصد سرمایه گذاری دارد افزود: در فاز اول ۱۰موتور آب به این قرارگاه واگذار شده است.

ارسال نظرات