امام جمعه بندر آستارا گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی پایدار بوده به طوریکه این فرهنگ از محدوده جغرافیایی کشور فراتر رفته و جهانی شده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۸۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا امروز در آیین تودیع و معارفه سپاه ناحیه آستارا که در محل سالن ولایت سپاه ناحیه آستارا برگزار شد، گفت: سرهنگ علی‌زاده همکاری و همراهی خوبی را با مسئولین شهرستان داشتند و فعالیت های خوبی را در آستارا انجام دادند.

وی با بیان اینکه فرمانده قبلی سپاه ناحیه آستارا عامل وحدت در شهرستان بودند، افزود: این یادگار هشت سال دفاع مقدس تعامل بسیار خوبی با مردم، بسیجیان و مسئولین داشتند.

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه سپاه ناحیه شهرستان در بحث تامین امنیت نماز جمعه با ستاد نماز جمعه همکاری داشته و دارند، تصریح کرد: بسیجیان و پاسداران همیشه در صفوف دشمن شکن نماز جمعه حضور پررنگ دارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این تعامل و همکاری در دوره فرماندهی جدید سپاه ناحیه آستارا حفظ شود و استمرار یابد.

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: حضور سپاه پاسداران در کنار روحانیت برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری بوده و گام‌های ارزنده‌ای در این راستا برداشته شده است.

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه بسیجیان همواره در صحنه های انقلاب و نظام حضوری پویا و فعال داشته‌اند، تصریح کرد:هدف از بسیج و سپاه تقویت اسلام و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی پایدار بوده به طوریکه این فرهنگ از محدوده جغرافیایی کشور فراتر رفته و جهانی شده است، گفت: مردم مومن و ولایتمدار آستارا معتقد به آرمان های انقلاب و شهدا و به گوش به فرمان رهبری هستند.

ارسال نظرات