خبرهای داغ:
رئیس اسبق صدا و سیما با تأکید بر حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه گفت: برگزاری همایش‌ «مرگ بر آمریکا» و تجمع‌های استکبارستیزی در دل دشمن ترس و واهمه ایجاد می‌کند و توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۰۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهندس عزت اله ضرغامی شامگاه شنبه در همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی» که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: هر گاه صحبت از مقاومت می‌کنیم به طور قطع مسئله مقاومت مساوی با جنگ و میدان مبارزه و خونریزی نیست.

وی با بیان اینکه مصداق بارز و کامل مقاومت، مبارزه رزمندگان سلحشور دفاع مقدس در طول تاریخ و به ویژه امروز مدافعان حرم هستند، گفت: مقاومت یک مسئله عمومی است که ریشه در عترت دارد.

رئیس اسبق صدا و سیما عنوان کرد: هر کسی که یک کار بزرگی را انجام داد و توفیقات فراوان یافت بدون مقاومت و زحمت و ایستادگی در مقابل سختی‌ها مقام بالایی را کسب نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم به مقامات بالا برسیم باید مقاومت کنیم، ابراز داشت: مقاومت فطری و لازمه وجود هر انسانی است.

ضرغامی تصریح کرد: هر کاری بخواهد به نتیجه برسد نیازمند مقاومت است و مقاومت در تمام عرصه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر انسانی که بخواهد موفق شود باید راه سختی را تحمل کرده و خودسازی کند، افزود: همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا» برای نشان دادن موضع شما در مقابل استکبار و دفاع از جبهه حق و مقاومت در برابر این دنیا است.

رئیس اسبق صدا و سیما با اشاره به سخنان علامه طباطبایی بیان کرد: اختلافات مبنای بسیار حساب شده‌ای است، دور شدن انسان‌ها از یکدیگر و کمتر شدن محبت مقدمه بسیاری از اختلافات فکری است.

* شبکه های اجتماعی ، محور تأثیرگذاری بی بدیل در عرصه فرهنگ کشور

وی خاطرنشان کرد: ریشه اختلافات فکری که امروز نیز در جامعه وجود دارد به مسئولین و رده ها و خواص بر می‌گردد که پشتیبان نظام، انقلاب، ولایت و خون شهدایشان هستند.

ضرغامی وجود اختلافات را ریشه بسیاری از مشکلات دانست و افزود: نباید برای حل مشکلات به خارج از کشور چشم داشته باشیم چراکه با کنار گذاشتن اختلافات و تکیه بر توان داخلی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما همچنان موضع استکبارستیزی خود را دارند و آن را حفظ کرده‌اند، گفت: همایش «مرگ بر آمریکا» نشان از این امر مهم دارد و اینکه مردم قدردان خون شهدا هستند.

رئیس اسبق صدا و سیما با تأکید بر حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه گفت: برگزاری همایش‌ و تجمع‌های استکبارستیزی در دل دشمن ترس و واهمه ایجاد می‌کند و توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کند.

با اشاره به بهره‌گیری دشمن از ابزار مختلفی چون شبکه‌های اجتماعی و ماهواره و ... برای جنگ نرم با انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید تلاش کنیم که از ابزارهای دشمن علیه خود او استفاده کنیم.

وی در خصوص شبکه‌های اجتماعی و حضور جوانان در این شبکه‌ها عنوان کرد: این شبکه‌های اجتماعی محور تأثیرگذاری بی‌بدیلی بر خانواده بوده و نقش مؤثری در عرصه فرهنگ کشور بازی می‌کنند.

ضرغامی در ادامه ابراز داشت: بزرگترهای خانواده در شبکه های اجتماعی همراه با فرزندان باشند و به یکدیگر طرز استفاده صحیح از این شبکه‌ها را بیاموزند چراکه این امر بسیار مؤثر است و دیگر نمی‌تواند مردم را از مسیر خود منحرف کند.

رئیس اسبق صدا و سیما در مورد بدعهدی های آمریکا گفت: ما همه تعهدات را طبق زمانبندی انجام دادیم ولی آنها بدعهدی کردند و عهدشکنی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات