خبرهای داغ:
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران:

اردوهای جهادی، مسئولان آینده کشور را با مشکلات و محرومیت ها آشنا می سازد

حجت الاسلام و المسلمین زنگنه، مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران با سفر به آذربایجان غربی از برنامه های فرهنگی شهرهای تکاب و ارومیه دیدن کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۴۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران به منظور ارزیابی برنامه های فرهنگی شهرهای تکاب و ارومیه به آذربایجان غربی سفر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زنگنه با حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان تکاب از اردوی جهادی روستای دورباش یکی از روستاهای این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید هدف از اردوهای جهادی را زمینه ساز شناخت جوانان از مشکلات و محرومیت های روستاییان عنوان کرد و گفت: نیاز است تا مسئولان آینده این کشور، درک صحیحی از مشکلات اطراف خود داشته باشند و این اردوها زمینه این شناخت را فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین زنگنه همچنین در همایش خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، شرکت کرد.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه در این همایش که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و خانواده آنها برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ، در خصوص جایگاه زن در خانواده و در استحکام زندگی خانوادگی سخنرانی نمود . وی همچنین به رابطه والدین و فرزندان بخصوص حجاب دختران و زنان اشاره نمود.

حجت الاسلام و المسلمین زنگنه همچنین در خصوص تهاجم فرهنگی گفت : در زمان رضا شاه میخواستند چادر و حجاب زن را بردارند که عده ای حاضر به مرگ شدند ولی چادر و حجاب خود را برنداشتند در حالی که تهاجم فرهنگی باعث کم رنگ شدن حجاب در سطح جامعه شده و عده ای بدون اجبار حجاب و چادر خود را برداشته اند.

حجت الاسلام زنگنه در ادامه به راوبط خانوادگی اشاره نموده افزود : اگر خیانت وارد زندگی شد ، زندگی از آن حالت تحکیم خارج شده و به حالت بی ثباتی و تزلزل رو می آورد.

حجت الاسلام زنگنه در مراسم بزرگداشت شهداء گمنام در تکاب گفت: تاریخ انقلاب ما یکی از برجسته‌ترین و طلایی‌ترین و خون‌بارترین صفحات را در دوران ۸ سال دفاع مقدس دارد؛ شجاعت، شهامت، درایت، بردباری و همت رزمندگان ۸ سال دفاع‌ مقدس فقط در زیر سایه رهبری و ولایت بود.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه در این مراسم با اشاره به امنیت بالای کشورمان در منطقه و جهان عنوان کرد: کشور ما عزت و امنیت بالایی دارد که این موضوع به برکت خون شهدا که اگر این اخلاص وجود نداشت دشمنان در طراحی هجمات و حملات علیه ما ناکام نمی‌شدند.

ارسال نظرات