خبرهای داغ:

همایش روحانیون شیعه و سنی در مهاباد برگزار شد

همایش روحانیون شهرستان مهاباد با حضور فرمانده سپاه مهاباد، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد، امام جمعه شهرستان مهاباد، جمعی از روحانیون درمجتمع طلائیه سپاه مهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۴۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان مهاباد به ائتلاف مثلثی شکل عربی صهونیستی آمریکایی به سرکردگی عربستان صعودی درمنطقه خاورمیانه اشاره کرد وگفت این ائتلافی که به راه انداخته اند درهیچ جامنشاء آسایش وآرامش نیست وبرعکس مخل آسایش وامنیت مردم نیز شده است وهیچ قوم ومذهبی ازاین اختلافات وجنگی که این ائتلاف به ظاهر اسلامی به راه انداخته است سود نمی بیند دراین میان تنها کسانی که سود می برند استکبار ورژیم غاصب صهونیستی می باشند.

وی در ادامه سخنانشان نقش روحانیون درمبارزه با توطئه های استکبارراسنگین دانست وافزود امروزکه ازسراسر ممالک اسلامی فتنه می بارد شماروحانیون بایددرمبارزه بافساد وروشنگری اقشارمختلف مردم کوتاهی نکرده وترفندهای دشمنان اسلام برای نابودی جهان اسلام ومسلمین رابه گونه ای شایسته شفاف سازی و تحلیل کنید که جای هیچ گونه شک وابهامی را برای تک تک افراد جامعه خالی نگذارد.

دراین مراسم دکتر عبدالوهاب فراتی مطالبی رادرمورد تحولات سیاسی جهان اسلام یادآوری کرد و اظهار داشت: گروه های تکفیری که به نام دفاع ازاسلام تشکیل شده اند دست نشانده استکبار وحامیان آنهادرمنطقه هستند که کاری جزنابودی جان ومال وازهمه مهمتر حیثیت مسلمانان وایجادامنیت برای رژیم منحوس صهونیستی درخاورمیانه انجام نداده وبه نحوی جاده صاف کن استکبار دررسیدن به اهداف شیطانی درمنطقه می باشند.

وی درادامه به تشریح اصول وهنجارهای داعش که شامل هشت اصل جاهلیت، هجرت، امربه معروف و نهی از منکر، جهاد، توحش، تمکین، امت اسلامی و خلافت اسلامی پرداخت و تصریح کرد: داعش و دیگر گروه های تکفیری آن زحماتی را که امت اسلامی برای احیای اسلام انجام دادند به راحتی از بین بردند از این رو علما و روحانیون به عنوان پرچمداران اسلام باید در مقابل این مزدوران از خدا بی خبر استکبار باتمام قوا بایستند و نگذارند وضعیت جهان اسلام از اینی که هست خرابتر شود.

دکتر فراتی وحدت شیعه وسنی در عصر کنونی را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمنان مثل همیشه دنبال تفرقه هستند و ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی همان طور که در گذشته یار و یاور همدیگر بوده ایم در دنیای امروز نیز که فتنه و آشوب از هر طرفی بر پا شده پشت همدیگر بایستیم و پوزه استکبار و حامیانش را که هدفشان نابودی اسلام و مسلمین است به خاک بمالیم.

پایان مراسم به قید قرعه به سه نفر از روحانیونی که درمسابقه فرهنگی همایش روحانیون شرکت کرده و جواب صحیح را داده بودند با حضور مسئولین جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات