خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های تبریز در آیین میلاد امام رضا(ع) سپاه امامت این کلانشهر، با بیان اینکه بشر با گمراهی های خود از وحدت دور می شود، گفت: ائمه اطهار(ع)، کانون وحدت همه ادیان است.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۳۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نوین افزود: محبت به اهل بیت(ع) انسان را سعادتمند می کند چنانچه بارها مشاهده می کنیم که از دیگر ادیان ومذاهب در این آیین ها شرکت می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویدادهای منطقه ای وجهانی،اظهار داشت: امریکا و حامیان آن ها هیچوقت قابل اعتماد نبوده ووعده های دروغین آنها همیشه پوچ وبی اساس است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: استکبار جهانی با اختلاف افکنی و تفرقه بین جهان اسلام و با وارد کردن گروه های تروریستی تکفیری با نام اسلام،تلاش دارد چهره اسلام را مخدوش کند.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان مدافع حرم، آن ها را مظلومترین شهدای تاریخ اسلام خواند و بیان داشت: رزمندگان مدافع حرم در فراسوی مرزها به صدای «هل من ینصرنی» حرمهای اهل بیت لبیک گفته و با شهادت در این مسیر، امنیت وآسایش را به مستضعفین جهان به خصوص ایران به ارمغان می آورند.
ارسال نظرات