خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده سپاه خوي:

تشكيل تيم انديشه ورزي گام ارزنده اي براي پيشرفت ماموريت هاست

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو گفت: اركان تيم انديشه ورزي مهمترين نقش را در تصميم گيري و اجراي بهتر برنامه ها برعهده دارند.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۳۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در اولين جلسه از تيم انديشه ورزي كه با حضور انديشه ورزان شهرستان خوي و برادر حسن زاده به عنوان مربي تيم برگزار شد ضمن توجيه اعضاء خاطر نشان كرد: با راه اندازی تيم اندیشه ورزی در مجموعه سپاه خوي به دنبال ایجاد زمینه تفکر روی موضوع های مهم در سطح رده، سازماندهی، توسعه و ارائه راهكار براي رفع مشكلات و شبهات هستيم.

وي با اشاره به سوابق اعضاي تيم انديشه ورزي سپاه خوي ادامه داد: شما عزيزان به عنوان ارکان تيم، نقش موثری را در شکل گیری اندیشه های نو و کارآمد برای اجرای بهتر ماموریت های سپاه مي توانيد داشته باشيد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو انتقال تجارب از موفقيت ها و احتمالا علل شكست در ماموريت ها و زندگي بسيار مهم خواند و بیان کرد: اعضای کانون اندیشه ورزان سپاه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

مسئول دانش و پژروهش سپاه خوي نيز در ابتداي اين جلسه گزارش مختصري از روند تشکیل تیم های اندیشه ورزي ،چگونگی تشکیل تیم های اندیشه ورز و فرایند اندیشه ورزی از زمانی که یک تیم تشکیل میشود تا زمانی که به راه حل نهایی میرسد (شناسایی اندیشه ورز -تشکیل تیم ،تشکیل جلسات (انتقال دانش- انتقال تجربه-بیانات مقام معظم رهبری ( مد ظله ) -ارایه راهکار -جمع بندی ) ارائه نمود.

سرهنگ پاسدار جواد شاكر افزود: يك پاسدار اندیشه ورز تکلیف گرا، متعهد با روحیه جهادی و انقلابی است که برای فکر و اندیشه اهمیت ویژه ای قائل است و لذا آمادگي را دارد كه از مرزهای فیزیکی و سازمانی در زمینه های علمی، پژوهشی، بالا رفته و براي بحث و تبادل نظر وقت بگذارد.

مربي تيم نيز با ارائه مطالب و كليدهاي مورد بحث پيرامون موضوع جلسه گفت: اميدواريم كه در اين جلسات بتوانيم با ارائه راهكارهاي مناسبت در عرصه ارتباط بين نسل قديم و جديد،ارتباط، تعامل و همكاري عوامل اجرايي در مساجد و اثرگزار ي برنامه هاي مساجد را در طول سال با همكاري برادران و خواهران حل و فصل نماييم.

گفتني است كه در ادامه هركدام از اعضاي نظرات و پيشنهادات خود را در اين زمينه بيان نمودند مطالب مطرح شده براي عملي شدن جمع بندي شد.

ارسال نظرات