خبرهای داغ:
مسئول دانش و پژوهش سپاه خوي:

ثبت تجربيات ارتقاي عملكرد وحذف هزينه هاي اضافي است

مسئول دانش و پژوهش سپاه خوي گفت: بيان تجربيات و ترويج و نشر آن در بين ساير همكاران مهمترين عامل در حذف رفتن به راه هاي خطا و اشتباه است.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد شاكر با اين اعلام كه با همكاری صميمانه سبزپوشان خواهر و برادر سپاه اين شهرستان در ثبت و نشر تجربيات به حمدالله توانسته ايم از ابتداي سال هر ماه به عنوان رده برتر در استان شناخته شويم، گفت: اگر ما بتوانیم از طریق علمی مشکلات خود را برطرف کرده و راهکارهای مناسب ارائه کنیم می توانیم در کارهای خود پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار جواد شاكر ادامه داد: در جهان امروز استفاده از افراد خلاق که سبب بهبود کارکرد سازمانی می شوند بسیار تاثیرگذار است که این امر نوعی تجربه نگاری است.

وي در خصوص اهميت ثبت تجربيات گفت: امروز در دورترین نقاط کشور برای بحث تجربه نگاری بستر سازی صورت گرفته است و اگر در دوران دفاع مقدس تجربه نگاری را به خوبی انجام می دادیم، با بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم برخورد نمی کردیم.

شاكر افزود: سه محصولی که باید به آن ها توجه داشت این است که از این بعد تجربه ها به خوبی ثبت شوند، خوب فکر کنیم و سوم این که مسئله را به خوبی دریافت کنیم و برای آینده برنامه داشته باشیم.

شاکر در پايان بارديگر ضمن تقدير و تشكر از همكار ي پاسداران سپاه خوي در امر دانش و پژوهش و در زمينه تجربه نگار ي، موفقيت و انتخاب سپاه خوي را به عنوان رده برتر در ماههاي متوالي سال 95 را تبريك گفت.

ارسال نظرات