امام جمعه موقت کنگان:

زندگانی سراسر نور امام رئوف بایستی خط و مشی و منش همه پیروان آن حضرت باشد

امام جمعه موقت کنگان گفت: زندگانی سراسر نور امام رئوف بایستی خط و مشی و منش همه پیروان آن حضرت باشد.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۱۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه های نماز جمعه با تبیین فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با وزیر اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلی و خارجی از کارآمدترین وزارتخانه های دولت است.
وی تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب وزارت اطلاعات سنگری بسیار مهم، حساس و چشم بینای نظام اسلامی است.
خطیب جمعه کنگان با تبریک میلاد عالم آل محمد (ص) حضرت امام رضا (ع) گفت: زندگانی سراسر نور امام رئوف بایستی خط و مشی و منش همه پیروان آن حضرت باشد.
وی افزود : پیام امام رضا (ع) ایمان، ایثار، مبارزه و مقابله خستگی ناپذیر با الحاد و جریان های ضد دینی و جاهلانه است.
قاسمی با تقدیر از تلاش امام جمعه کنگان برای اعزام کاروان زیارت اولی ها به مشهد مقدس برای هفتمین سال گفت: انتظار می رود همه خیران و مسئولان برای تداوم این سنت حسنه حمایت مادی و معنوی داشته باشند.
امام جمعه موقت کنگان با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی یادآور شد: آزادگان سند افتخار و عزت امت اسلامی هستند و باید از آنها همواره قدردانی و تجلیل شود.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش سر تا پا مسلح رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست گفت: این قدرت ایمان به خدا و ایثار و مقاومت جانانه بود که نیروهای مقاومت را بر اسرائیلی های غاصب غالب کرد.
قاسمی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد افزود: تاریخ مملو از عبرت های فراوان است که بایستی با درس گرفتن از آنها همواره با بصیرت آماده مبارزه با دشمن بود.

ا
ارسال نظرات