فرمانده ناحیه مرکزی یزد در اردوی سرگروها و مربیان حلقه های صالحین با بیان شناخت ولایت به عنوان مهمترین بحث در رابطه باولایت فقیه در جامعه امروز،افزود: دشمنان و صهیونیست های تشنه به خون شیعه قصد گرفتن واژه مادر وشرم و حیاء را از زنان ما دارند.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مربیان و سرگروهای حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد در اردوی آموزشی؛ تفریحیکه به همت تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی یزد در پارک پهلوان پور مهریز برگزار شده بود شرکت نمودند.

"پورشمسی" فرمانده ناحیه مرکزی یزد در این اردو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره313 شهید شهرستان مهریز به ویژه شهدای گمنام،شهدای گمنام رابا داشتن درجه ای بالاتر از سایر شهدا آنها را گل سرسبد شهدا عنوان نمود و رویت کرامات زیاد شهدا توسط عموم مردم رایادآور شد.

پورشمسی شناخت ولایت را مهمترین بحث در رابطه باولایت فقیه در جامعه امروز عنوان نمود و با مطرح نمودن این سوال که آیا ما با شناخت کامل،وظیفه خود را انجام داده ایم یا نه،افزود: یزید،معاویه وتمامی ظالمان و جنایتکاران در تمام دوران تاکنون از ولایتنسبت بهسایر افراد شناخت بیشتر و کاملتری داشتند .

وی عمل به ابلاغ های ولایت را فرق بین ما با یزید و معاویه بیان نمود و با اشاره به دیدار جانبازان وطلاب با مقام معظم رهبری (مده الظله) ودرخواست ایشان مبنی بر دادن اذن جهاد به آنها و پاسخ مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر صدورفرمان جهاد از خیلی وقت پیش به آنها، افزود:علی رغم مشاهده بد حجابی در ظاهر شهرمذهبی یزد،لایه های زیرین آن که بعداً کشف خواهد شد خطرناکتر است.

فرمانده ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر قصد گرفتن واژه مادر وشرم و حیاء از زنان ما توسط دشمنان و صهیونیست های تشنه به خون شیعه خاطرنشان کرد: رابرد مرداک موسس شبکه های فارسی وان و من تو برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران به وسیله ساقط نمودن اصالت خانواده، واژه مادر را در دستور کار خود قرار داده است.

پورشمسی ضمن اشاره به تربیت افراد در حلقه های صالحین و جلسات مسجد کوفه و نخیله و نقش و تاثیر حمایت همسرانشان برای شهید شدن در رکاب امام حسین(ع)، اذعان داشت:اگر حلقه های صالحین با ریشه و قدمت 1400 ساله درست اجرا گردد، یاوران امام زمان (عج) که در رکاب ایشان شمشیر زنند از آن حاصل خواهد شد.

فرمانده ضمن تاکید بر محور قرار دادن بیانات و سخنان مقام معظم رهبری(مده الظله ) برای تشخیص شاخصهای انقلابی بودنتمام اقشار جامعه اعم از کارگر،کارمند و ...افزود: خواهران بسیجی باید تجربیات، بصیرت و اطلاعات خود را با استفاده از اساتید و سرگروهای محترم به منظور تربیت افراد دین دار،اسلام شناس ،محجبه افزایش دهند و با گرفتن دست برزانوی خود و گفتن یا علی(ع)با پرورش نیرو و فرزندان هم طراز انقلاب، انقلاب را به سر منزل مقصود خویش برسانند.

سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی سرمربی حلقه های صالحین مهریز،حجت الاسلام فخرالدینی مسئول تعلیم و تربیت سپاه الغدیر یزد، اجرای مسابقه و اهداء جوایز،بیان ایده ها و تجربیات موفق سرگروها و تشکیل حلقه های صالحین از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه بود.


ارسال نظرات