خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در جمع بازنشستگان این سپاه، اسلام، ولی فقیه و مردم را از ارکان مهم انقلاب خواند و گفت: در سایه این سه اصل است که انقلاب روز به روز پله های پیشرفت را طی کرده و موجب پایداری انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۹۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی بر هوشیاری و دشمن شناسی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی دست استبداد و استکبار از کشور کوتاه شده، افزود: همه مستکبران جهان که خود را صاحب حق می دیدند ولی امروز این انقلاب به برکت خون شهدا، بصیرت ملت انقلابی و حسینی و تدابیر و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) نه تنها در سلطه آنها قرار ندارد بلکه خواب را برای آنها آشفته کرده است.

شریفی مهمترین پیامدهای ماهواره را کمرنگ شدن حجاب و عفاف و حیا در جامعه دانست و تصریح کرد: خانواده ها باید بر نوع پوشش و رفتار فرزندان خود نسبت به هجمه های دشمنان حساسیت داشته باشند تا این سرمایه ها و آینده سازان انقلاب، فریب دشمنان قسم خورده این نظام و استکبار جهانی را نخورند.

وی تقویت معنویت و توجه جدی به فرمایش های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، نهادینه کردن فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه، عزم ملی در روشنگری، آگاهسازی و مقابله و کار جهادی در فرهنگ را از مهمترین راه های مقابله با آسیب های ماهواره و جنگ نرم برشمرد.

فرمانده سپاه جلفا بر ادامه راه شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: نسل جدید انقلاب باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و در مسیر آن ها حرکت کنند و این امر با مرور وصایای شهدا، خاطرات جانبازان و آزادگان میسر می شود.

وی با بیان اینکه تلاش استکبار و دشمنان این انقلاب در جهت ضربه زدن به اسلام است، اظهار داشت: همه ملت باید متوجه نقشه های شوم بدخواهان این انقلاب باشند و اگر امروز می خواهیم از فتنه وتوطئه در امان باشیم باید بصیرت لازم را داشته و همگام با ولایت حرکت کرده، نه از ولایت جلو بیفتیم و نه از قافله عقب بمانیم.

ارسال نظرات