خطیب جمعه ابرکوه :

وزارت اطلاعات؛باید پوسته سخت نظام باشد تا آسیب پذیر نشود/ کودتای 28 مرداد حاصل بی بصیرتی مردم و دنیاطلبی مسئولان آن زمان بود

امام جمعه ضمن اشاره به دیدار وزیر اطلاعات و معاونین با مقام معظم رهبری اظهار کرد: وزارت اطلاعات یکی از استوانه های مقتدر نظام است، که به فرموده رهبر انقلاب باید پوسته سخت نظام باشد تا آسیب پذیر نشود.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۹۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته به دهه کرامت اشاره کرد و میلاد با سعادت شمس الشموس و ولی نعمتمان امام علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.

خطیب جمعه ابرکوه در ادامه به دیدار وزیر اطلاعات و معاونین با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: وزارت اطلاعات یکی از استوانه های مقتدر نظام است، که به فرموده رهبر انقلاب باید پوسته سخت نظام باشد تا آسیب پذیر نشود.

حسینی گفت:ما باید قدردان نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی که بعنوان سربازان گمنام امام زمان(ع) هستند باشیم که با صلابت و قاطعیت خود در بخش امنیت عالی و مثال زدنی کشورمان سهمی به سزا و نقشی اساسی دارند. آنها علاوه بر بخش امنیت، در پیشگیری از مفاسد در همه عرصه ها و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و اقدام و عمل برای اقتصاد مقاومتی نقش آفرین هستند.

امام جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت روز مقاومت اسلامی به مناسبت سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان درجنگ 33 روزه بررژیم صهیونیستی گفت: جنگ تمام عیار 33 روزه اسرائیل با حزب الله که دربین لبنانیها به نبرد تموز شهرت یافته بر اساس نقشه جامعی توسط امریکا،انگلیس، فرانسه،مصر،اردن، عربستان واحزاب شاخص طیف 14 مارس در لبنان به نفع اسرائیل طراحی شده بود.

وی افزود: اما مقاومت جانانه حزب الله بر اسطوره شکست ناپذیر اسرائیل، اقتدار هولناک نیروی هوائی این رژیم پوشالی، قدرت اطلاعاتی موساد و ارزش حمایتی امریکا و غرب و اعراب از اسرائیل خط بطلان و قرمز کشید و موجی از بی اعتمادی تار و پود این رژیم جعلی را فرا گرفت و رهبر با ذکاوت و روحانی حزب الله را درصدرشخصیتهای اول خاورمیانه وجهان عرب واسلام نشاند.

حسینی در ادامه به سالروز ورود آزادگان عزیز اشاره کرد و افزود: این مناسبت را که یاد آور عشق وحماسه وایمان وصبر و مقاومت آزادگان دلاور وسرافراز به عنوان تندیسهای مقاومت است گرامی می داریم.

امام جمعه ابرکوه با نزدیک شده به سالروز خاطره تلخ کودتای 28 مرداد سال 32، گفت: با دسیسه انگلیس و به دستور امریکا دولت مصدق سرنگون و حکومت استبداد را حاکم کرد، کودتای سنگین و سیاهی که شیرینی نهضت ملی شدن صنعت نفت را در کام مّلت ایران تلخ کرد.


وی بیان کرد: این حرکت وقیحانه معلول بی بصیرتی مردم و دنیاطلبی و جاه طلبی دولتمردان و مسئولین آن روز شد، که به خاطر قدرت خواهی، همدلی خود را از دست دادند و دچار اختلاف و تفرّقه شدند. امریکا و انگلیس هم که آرزوی گل آلود شدن این آب را داشتند، به راحتی ماهی گرفتند.

خطیب جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: سفر ریاست جمهوری به باکو و اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان؛ فرصت های خوبی را در عرصه های اقتصادی، دفاعی و امنیتی ایجاد کرد، که با توجه به بُرهه حساس کنونی منطقه برای کشورمان بسیار ارزشمند است.

حسینی تصریح کرد: دیدار و تفاهم بیشتر ایران و روسیه پیام ناکامی بیشتر را برای پدرخواندگان تروریست در منطقه و نیز برای غرب، امریکا و اسرائیل و امیدواری جبهه مقاومت در پی دارد.


وی افزود: همچنین نقش مشترک و سازنده تهران؛ مسکو را در کنترل بحران های سوریه و منطقه افزایش می دهد. این همان نقش سازنده ای است که ترکیه را به نقطه مثبت فطرت راهنمائی کرده و وادار به تجدیدنظر در مواضع خصمانه گذشته اش نموده است.

حسینی در پایان به جنایتهای رژیم سعودی اشاره کرد و گفت: رژیم خونخوار ریاض در راستای خدمت ذلیلانه به امریکا واسرائیل همچنان جهان اسلام را به خون وآتش می کشد ومخصوصاَ مردم بی دفاع یمن را شبانه روز آماج حملات بی رحمانه قرار می دهد .

وی افزود: رژیم کودک کش سعودی به خاطر برون رفت از گرداب یمن متوسل به مذاکرات صلح در کویت شد امّا صدروز مذاکره هم با شکست مواجه شد وحکام خام وبی تجربه سعودی نه در جنگ وبمبارانها ونه در مذاکرات صلح به کمترین هدفی دست نیافتند .

گفتنی است سردار فتوحی فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد در نماز دشمن شکن این هفته ابرکوه شرکت نمود و از زحمات و خدمات فرمانده سابق سپاه ناحیه ابرکوه سرهنگ ابراهیمی تقدیر نمود.


ارسال نظرات