گروهان هجوم گردان امام علی(ع) متشکل از بسیجیان پایگاه شهید مهدی باکری و شهدای غدیریه است که به عنوان گروهان هجوم سازماندهی شده و برای بالا بردن توان جنگ افزاری و رزمی این گروهان تمرینات و برنامه های ویژه ای در دستور کار قرارگرفته که پینت بال جزء این برنامه ها است.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ تمرین پینت بال گروهان هجوم گردان امام علی علیه السلام در پارک ملت محله رسالت انجام شد.
 
طبق این گزارش تمرین رزمی گروهان هجوم گردان امام علی ع امروز صبح در پارک ملت انجام شد.
 
سعیدصالحی فرمانده گردان حوزه ۷۱۱ عماریاسرگفت : این گروهان که متشکل ازبسیجیان پایگاه شهید مهدی باکری و شهدای غدیریه است، به عنوان گروهان هجوم سازماندهی شده است و برای بالا بردن توان جنگ افزاری و رزمی این گروهان تمرینات و برنامه های ویژه ای در دستور کار قرارگرفته که پینت بال جزء این برنامه ها است.
 
وی در ادامه افزود: بالا بردن توان و روحیه نظامی و رزمی بسیجیان و به آمادگی رساندن گروهان هجوم مهمترین برنامه گردان می باشد که الحمدالله امروز شاهد روحیه بالا و انگیزه بسیجیان در این تمرین ۴ ساعته بودیم.
 
خیری فرمانده پایگاه شهید باکری ضمن حضور در این تمرین انجام چنین برنامه ها و تمرینات نظامی هیجان آور را برای بسیجیان نشاط آور و موثر دانست.
 
در ابتدا گروهان ورزش صبحگاهی را در پارک ملت انجام دادند و سپس بعداز صحبت های سعیدصالحی فرمانده گردان حوزه ۷۱۱ عماریاسر برادر شریفیان توضیحاتی در خصوص نحوه استفاده از سلاح ارائه شد ودرپایان تمرینات در گروه های سه نفره انجام گردید.
 
 
ارسال نظرات