خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت:شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب درمیان دستگاه های اجرایی استان قزوین شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، به تشریح فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و افزود: امسال به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌هاي مختلفي از سوي سازمان فرهنگي‌ و ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد که از آن جمله مي‌توان به برگزاري نمايشگاه حجاب برتر در بوستان بانوان،فضاسازي شهر با موضوعات مرتبط عفاف و حجاب،اهداي 500 شاخه گل با مشارکت بنياد ملي عفاف و حجاب اشاره کرد.

وزیری نژاد اظهار کرد: مشارکت در برگزاري مسابقه کتابخواني احکام مصور پوشش بانوان با بنياد ملي عفاف و حجاب و برگزاري دو مسابقه مکاتبه اي چشمه سار حکمت و حجاب در انديشه عمل در نمايشگاه حجاب برتر از ديگر برنامه‌هايي است که در هفته عفاف و حجاب برگزار شد. 

وي در ادامه به ارائه گزارش فعاليت هاي انجام شده سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در طول سه سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: برگزاري نمايشگاه مد و لباس اسلامي در سال هاي 92 و 93و 94 با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداري، فرهنگ و ارشاد اسلامي و جهاد دانشگاهي، برپايي غرفه هاي فرهنگي و فروشگاهي با حضور اساتيد و کارشناسان مجرب را از   برنامه هاي اين کميته ذکر کرد.

وزیری نژاد افزود: برگزاري همايش ها و کارگاه هاي آموزشي را از ديگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برشمرد که با حضور استاد حسين دهنوي، دکتر جلالي،دکتر تراشيون و . . . با موضوعات حجاب و خانواده با حضور کارکنان، دانش آموزان و دانشجويان و عموم شهروندان  از مهرماه 91 تاکنون توسط این سازمان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد:برگزاري هشت جشنواره سپاس از ديگر برنامه کميته عفاف و حجاب است که از آن جمله مي توان به تجليل از فروشندگان محجبه خيايان خيام ،پزشکان محجبه سطح شهر، پزشکان و پرستاران محجبه بيمارستان ولايت،اساتيد محجبه دانشگاه علوم پزشکي،اساتيد محجبه دانشگاه پيام نور،تجليل از کارکنان محجبه شهرداري قزوين،اساتيد محجبه دانشگاه بين المللي حضرت امام (ره) و پرسنل محجبه مرکز بهداشت شهيد بلنديان اشاره کرد.

این مسئول توليد و حمايت از آثار علمي ، هنري و فرهنگي در حوزه عفاف و حجاب در سال هاي 92 و 93،خريد 300 جلد کتاب زن،ستم تاريخي ستم برابري و توزيع در قالب مسابقه بين کارکنان خانم شهرداري،خريد 2هزار و 500 جلد کتاب بهترين آفريده و توزيع در همايش پياده روي خانواده در سال 92 را از ديگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برشمرد.

گفتنی است، در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب از شهرداری قزوین به پاس خدمات ارزنده در حوزه عفاف و حجاب تقدیر بعمل آمد و شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار