خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی راویان فتح لنجان (آقای مصطفی شهریاری )از رونمایی ۳ عنوان کتاب ویژه شهدا در لنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۵۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
رونمایی از ۳ عنوان کتاب ویژه شهدا در لنجان/تدوین شناسنامه عملیات رزمندگان لنجانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان لنجان مسئول فرهنگی موسسه راویان فتح لنجان با حضور در در جمع اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به لزوم نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه گفت: سلسه نشست هایی تحت عنوان نشست عملیاتی همرزمان برنامه ریزی  و تدوین شده تا در هر فصل بتوانیم به مناسبت سالگرد یک عملیات که رزمندگان لنجان در آن حضور داشتند، یادگاران دفاع مقدس و خانواده این عزیزان را دور هم جمع کنیم.

شهریاری در ادامه از تدوین شناسنامه عملیاتی رزمندگان شهرستان لنجان خبرداد و تصریح کرد: در نظر داریم تا کلیه اطلاعات رزمندگان شرکت کننده در عملیات ها را  جمع آوری کنیم تا در آینده بتوانیم این شناسنامه ها را به صورت یک کتاب جامع و به تفکیک عملیات ها ، تحت عنوان "کتاب تاریخ دفاع مقدس شهرستان لنجان” منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه اولین نشست عملیاتی همرزمان در آستانه برگزاری است خاطرنشان کرد: اولین نشست  همرزمان عملیات رمضان، 22تیر در فرهنگسرای فرزانگان چمگردان و با حضور رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدای این عملیات برگزار  شد.

مسئول فرهنگی راویان فتح لنجان ضمن اشاره به برنامه های در نطر گرفته شده در این نشست گفت: در این نشست از سردار حاج حسین رضایی که فرماندهی وقت گردان  موسی بن جعفر (ع) از لشکر امام حسین (ع) در عملیات رمضان را برعهده داشته اند دعوت شد تا از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان لنجان در آن دوران سخن به میان آورده شود.

وی با توجه به اینکه سعی ما بر این بوده تا بتوانیم از تمامی یادگاران این عملیات یاد شود تشریح کرد: تلاش های فراوانی در جهت جمع آوری اطلاعات این عزیزان شده است و تاکنون توانسته ایم اطلاعات بیشتر این عزیزان را ثبت کنیم اما قطعا این اطلاعات نمی تواند کامل باشد.

شهریاری در پایان با اشاره به برنامه های جانبی این نشست یادآور شد: از جمله برنامه های جانبی این همایش رونمایی از مستند ۸ دقیقه ای فرمانده شاخص شهید این عملیات و رونمایی از ۳ عنوان کتاب ویژه شهدا در لنجان که کاری از انتشارات دارخوئین است بود.


 


ارسال نظرات
پر بیننده ها