همزمان با دهه کرامت چهار تن از خادمین حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به همراه بیرق متبرک حرم رضوی وارد شهرستان ماهنشان شدند.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۲۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با دهه کرامت چهار تن از خادمین حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به همراه بیرق متبرک حرم رضوی وارد شهرستان ماهنشان شده و مورد استقبال گرم و پرشور مردم قرار گرفتند.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید، متشکل از خدام آستان قدس رضوی با حضور در شهر دندی و روستاهایی که در مسیر قرار داشتند پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم گرداندند.

خادمین آستان قدس رضوی با خانواده شهیداباسط عزیزی، موسی بابالویی، سلمان روانی و بیتالله عباسی دیدار و همچنین نشانه خادمی شهدا به پدر و مادر این شهیدان توسط روحانی این کاروان اهدا شد.

در مراسم استقبال و پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع)، مولودی خوانی و ذکر مناقب آن حضرت توسط مداحان اجرا شده و مردم این شهرستان در بدو ورود خادمین به هر روستا و شهر با استقبال از خادمین امام رضا (ع) و چشمانی پر از اشک و با دل هایی مملو از امید به آن امام رحمت و مهربانی به نیابت زیارت، پرچم را در آغوش گرفتند و یک بار دیگر با امام خود بیعت کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در ابتدای ورود خود به ماهنشان، بر سر مزار شهدای دفاع مقدس، حضور پیدا کرده و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا پرچم متبرک را برسر مزار هرشهیدی بردند فاتحه ای قرائت کردند.

مردمی که در این مکان مقدس حاضر بودند به استقبال خدادمین آمدند و در حالی که اشک محبت اهل بیت (ع) در چشمانشان حلقه زده بود، از راه دور و با قلبی آکنده از عشق به محضر حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) عرض ادب و سلام کردند.

پس از آن خادمان حضرت شمس الشموس (ع) در جشن میلاد فرخنده حضرت امام رضا(ع) در مصلی ماهنشان نیز حضور به هم رساندند و با مولودی خوانی و سخنرانی خادمین جشن زیر سایه خورشید برگزارشد.

ارسال نظرات