در حاشیه حضور مسئول بسیج کارگری استان در اردوی کوهنوردی مجتمع مس شهید باهنر کرمان مطرح شد ؛

اردویی از جنس کارگری در دامنه کوه های راین

مسئول بسیج کارگری استان در اردوی اعضای حلقه های صالحین مس شهید باهنر به مقصد آبشار راین شرکت کرد .
کد خبر: ۸۷۲۶۳۲۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبر گزاری بسیج در کرمان ، روز گذشته مسئول بسیج کارگری استان در اردوی اعضای حلقه های صالحین مس شهید باهنر به مقصد آبشار راین شرکت کرد .

حسین باقری در جمع صمیمی اعضای صالحین این اردو با ذکر تبریک دهه کرامت گفت:  اردو دارای مزایای متعددی است که از جمله آن می توان اشاره کرد که  باعث حفظ و انسجام ، بویژه انتقال تجارب و نیز بستری برای برای شکوفایی استعدادها است .

وی ضمن اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع)گفت : "هرکس کرامت نفس نداشته باشد از شر او ایمن نباش"و این نشان می دهد اولا زیربنای اخلاق اسلامی «کرامت» است ثانیا کرامت گوهری است که دارای جایگاه رفیعی در تعالیم اسلامی بوده  و ثالثا فردی که عزت نفس نداشته باشد نه تنها انسان شری است بلکه دیگران هم باید به وی نزدیک نشوند چون مورد اذیت قرار می گیرند .

باقری در ادامه افزود : راه دست یافتن به کرامت چیست؟حضرت علی(ع)می فرماید "کرامت را طلب کردم و آن را نیافتم مگر در تقوا"لذا  باید تقوا را روز به روز در خود تقویت کنیم .

وی در پاین خاطر نشان کرد : آرمان بسیج کارگری اثر بخشی کارگران و خدمت بی مزد و منت است و یکی از این بسترها شیفت ایثار است که بسیجیان در کارخانه در جهت کمک به سنگر تولید ،ساعاتی را بدون اضافه کاری کارمی کنند  ، این اردو با برنامه های متعدد مداحی،مدیحه سرایی همراه بود

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار