گزارش تصویری؛

اهتزاز پرچم متبرک رضوی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

همزمان با دهه کرامت، پرچم متبرک بارگاه آستان قدس رضوی در میدان امام رضا علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برافراشته شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین صبحگاه نیروهای نظامی و برافراشتن پرچم متبرک بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار رضا محمدسلیمانی در این مراسم با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن سالروز خجسته میلاد حضرت امام رضا علیه السلام ، ضمن خیرمقدم به خدام آستان قدس رضوی برای حضور در جمع پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز فضای استان و میدان امام رضا علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام مشحون از عطر و بوی امام رضا علیه السلام و بوی عشق و دلدادگی است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، افزود: خدا را شاکریم که در آستانه ولادت امام رضا علیه السلام، سپاهیان آقا قمربنی هاشم، عطر و بوی مقدس آقا امام رضا را استشمام می کنند و امروز که در آخرین روزهای دهه کرامت هستیم به یمن وجود آقا امام رضا، عطر و بوی ایشان را با جان و دل استشمام کردیم و پرچم مقدس بارگاه آن امام همام در میدان امام رضا علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برافراشته شد تا ما بیاد آوریم که صاحب نظام و ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا را داریم و هر مشکلی داشته باشیم به یمن وجود ایشان برطرف می شود.

حجت الاسلام محمدجواد اسلامی، مبلغ همراه کاروان زیرسایه خورشید نیز در این مراسم با تقدیر از استقبال باشکوه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از خادمان آستان قدس رضوی، به تشریح اهداف عزیمت کاروان های حرم امام رضا علیه السلام به مناطق مختلف کشور پرداخت.

گفتنی است: در این آئین، پرچم متبرک بارگاه حضرت ثامن الحجج در میدان صبحگاه امام رضا علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برافراشته شد و در پایان نشان متبرک حرم مقدس رضوی به فرمانده و جمعی از مسئولین سپاه استان چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار