شهدای گمنامی که در غربت به سر می برند

با گذشت سه سال از تدفین شهداء گمنام هنوز مقبره ای برای این شهداء ساخته نشده است و آنان به فراموشی سپرده شده اند. ...
کد خبر: ۸۷۲۶۲۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  شهداء دارای مقام بسیار والایی می باشند  و ناظر بر اعمال ما هستند به همین دلیل است که همیشه از شهداء مدد و یاری می طلبیم و آن ها را نزد پرودگار واسطه قرار می دهیم.
نزدیک به سه سال است که شهرستان عنبرآباد با تلاش و پیگیری این سعادت نصبیش شده است که میهمان دو شهید گمنام باشد ، شهدایی که خدا می داند کجای این سرزمین مادرانی چشم انتظارشان هستند، شهداء مهمان هستند و ما میزبان ،  آیا باید از شهداء این جوری میزبانی نمود.
پارک لاله شهرستان بعد از اینکه پذیرای این عزیزان بود به پارک لاله های گمنام تغییر نام داده است.
کار برای شهداء معامله با خداست. این حق مردم است که زمانی برای زیارت می آیند مکان مناسبی داشته باشند و یا حداقل یک سایه بانی بالای قبور باشد که در اثر گرما و سرما آسیب نبینند . نه آفتاب سوزنده نه باران نه هیچ چیز دیگری مردم را از زیارت این شهداء باز نمی دارد.
حال پس از گذشت حدود سه سال از آن تشیع باشکوه و خلق حماسه بصیرت هنوز مقبره ای برای شهداء گمنام ساخته نشده است و انگار قرار است که دو پرستوی خونین بال شهرمان که مظلومانه به شهادت رسیده اند و با شکوه تشیع و تدفین شده اند در گمنامی نیز به سر برند و مظلومانه در تاریخ جاودانه شوند.
جا دارد تا مسئولین مربوطه توجه داشته باشند که این میز و صندلی ها به برکت خون شهداء است و بدانند که ساخت یک مقبره برای این دو شهید بزرگوار یک پروژه کلان نیست که سه سال است طول کشیده فقط یک مقبره برای این دو شهید بزرگوار است.
1 2
انتهای پیام/

ارسال نظرات