عکاس انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
اباصلت بیات گفت: این نهایت بی انصافی است که با این عکس های سیاه نمایی ایران را به دنیا معرفی کنند، ما فرهنگ غنی اسلام و فرهنگی 2500 ساله را داریم و فقط کسانی که خودفروخته باشند می توانند این را انکار کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۶۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
اباصلت بیات عکاس انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از سیاه نمایی اصغر خمسه عکاس ایرانی با موضوع قربانیان اسیدپاشی گفت: به نظر من این کار درستی نیست کسی که واقعا ایران را دوست دارد نباید به این شکل وطنش را معرفی کند.

وی افزود: مشکلاتی در کشور ما مثل همه جای دنیا وجود دارد اما نباید بین المللی شود، خراب کردن ایران کار خوبی نیست حقایقی هست و شاید کسانی هم مقصر باشند ولی ما ایران بزرگی داریم چهار فصل زیبا را داریم چرا نباید این زیبایی ها را نشان دهیم؟

عکاس انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: حدود 45 سال است که من به حرفه عکاسی مشغول هستم و در 18 نمایشگاه از سراسر دنیا حضورداشته ام، در جاهایی مانند اتریش و آلمان و لندن روایت تصویری از ایران ارائه داده ام و همواره سعی کرده ام تصویر زیبایی از ایران داشته باشم.

بیات اظهار داشت: فرهنگ ما بسیار غنی است و این نهایت بی انصافی است که با این عکس های سیاه نمایی ایران را به دنیا معرفی کنند، ما فرهنگ غنی اسلام و فرهنگی 2500 ساله را داریم و فقط کسانی که خودفروخته باشند می توانند این موضوع را انکار کنند. ما مردم با تمدن و فرهنگی و عاطفی داریم که باید اینها را در قالب هنر به دنیا معرفی کنیم.

ارسال نظرات