عضو مجلس خبرگان رهبري بابيان اينكه مشكل اقتصاد مقاومتي با سمينار و سخنراني حل نمي‌شود، گفت: در اين مدت كمي كه از دولت باقي‌مانده بايد رئيس‌جمهور، كابينه دولت و مجلس جدي‌تر در اقتصاد مقاومتي وارد شوند.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۲۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، عضو مجلس خبرگان رهبري بابيان اينكه مشكل اقتصاد مقاومتي با سمينار و سخنراني حل نمي‌شود، گفت: در اين مدت كمي كه از دولت باقي‌مانده بايد رئيس‌جمهور، كابينه دولت و مجلس جدي‌تر در اقتصاد مقاومتي وارد شوند.

بنا به این گزارش، آيت‌الله سيد هاشم بطحايي با اشاره به نام‌گذاري امسال به اقتصادمقاومتي اظهار داشت: مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي را باقدرت اقدام و عمل همراه كردند چراكه دغدغه استقلال و عزت كشور را دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبري بابيان اينكه غرب و شرق به‌دنبال ايجاد استعمارگري هستند، تصريح كرد: آن‌ها اگر بدانند نيازهاي كشور در برخي جاها جنبه حياتي دارد، از ما باج و امتياز مي‌گيرند و با تسلط، عزت كشور را زير‌سؤال مي‌برند.
قبل از پيروزي انقلاب، كشور وابستگي زيادي به گندم، لوازم زندگي، لباس، ماشين و غيره داشت كه باهمت جوانان اين كشور تا حد زيادي وابستگي‌ها كم شد.
وي با انتقاد از واردات سنگ‌پا از چين به ايران، خاطرنشان كرد: در زماني كه جوانان و دانشمندان ايراني توانستند معجزه‌اي در موارد علمي ايجاد كنند واردكردن سنگ‌پا از چين بسيار ننگ‌آور و تأسف‌بار است و بايد واردكننده و مجوزدهنده مورد بازخواست قرار گيرند.
 
بطحايي اقتصاد مقاومتي را رونق كشاورزي، رونق توليد و كاهش وابستگي‌ها دانست و افزود: كشاورزان، صنعت‌گران، توليدكنندگان و مردم بايد كمر همت را ببندند تا كشور را از وابستگي‌ها نجات دهند تا كشور به عزت، استقلال، بزرگي و آقايي برسد. وي اقدام جدي و عملي در اقتصاد مقاومتي را مدنظر قرار داد و گفت: متأسفانه مسئولان با برگزاري سمينار و ميزگرد مي‌خواهند مشكل استقلال اقتصادي را حل كنند، ولي با سخنراني‌ها كار درست نمي‌شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبري بابيان اينكه برخي در رابطه با اقتصاد مقاومتي با الفاظ بازي مي‌كنند، اظهار داشت: در اين مدت كمي كه از دولت باقي‌مانده، بايد رئيس‌جمهور، كابينه دولت و مجلس جدي‌تر در اقتصاد مقاومتي وارد شوند چراكه ديگر كار از حرف و سخنراني گذشته و بايد عمل كرد. بايد از مسئولاني كه در اين رابطه فعال هستند بخواهيم اگر نمي‌توانند كار را كنار و اگر مي‌خواهند چوي لاي چرخ اقتصاد بگذارند، مجازات و تنبيه شوند.
  منبع اخبار : قرارگاه رسانه و فضاي مجازي سازمان بسيج سازندگي ,
 
ارسال نظرات