خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل۳۱۶زرهی شهید قهرمان همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: دشمن هرگز از دشمنی خود دست برنمی‌دارد بنابراین جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۵۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا چراغ راه و راهنمای ما در تمام عرصه‌ها هستند.

وی با اشاره به وصایای شهدا تصریح کرد: تبعیت و پشتیبانی از ولایت خواسته مشترک تمام شهداست که در وصیت‌نامه‌های خود نیز بر آن تأکید داشته‌اند و ما باید با پیروی از شهدای والامقام راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه در اسفند ماه سال 93 پادگان قهرمان همدان میزبان یک شهید گمنام شد، گفت: این شهید والامقام از زمان ورود و خاکسپاری در پادگان، فضا را عطرآگین و معنویت خاصی به این پادگان بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا همواره مایه خیر و برکت هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان بسیاری در پادگان حضور دارند به طور قطع وجود این شهید جوان و گمنام اثرات معنوی بسیاری خواهد داشت.

بیدادی با بیان اینکه حضور این شهید والامقام برای پادگان قهرمان نعمتی بوده است، عنوان کرد: همه ما باید قدردان خون شهیدان و ادامه‌دهنده راه این بزرگواران باشیم.

وی با اشاره به ساخت المان شهید خاطرنشان کرد: بعد از خاکسپاری شهید گمنام در پادگان، طراحی و ساخت المان شهید پیگیری و طی دو ماه در اوایل سال 94 تکمیل شد.

فرمانده تیپ مستقل۳۱۶زرهی شهید قهرمان همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که دشمن هرگز از دشمنی خود دست برنمی‌دارد بنابراین جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات