حبیب ترکاشوند در گفت و گو با «بسیج»:
مدیرکل سیاسی خبرگزاری فارس گفت: شعارهای آقای روحانی پس از چندی رنگ باخت و ماهیت اصلی دولت قابل مشاهده شد و دولت تدبیر و امید از ده ها رسانه شکایت کرد و خیلی از این رسانه ها به دادگاه رفتند.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
حبیب ترکاشوند مدیر کل سیاسی خبرگزاری فارس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با واکنش به رفتار دوگانه دولت با رسانه ها و برخورد با رسانه های منتقد اظهار داشت: همیشه ادعاهای دولتمردان می تواند با وعده هایی که می دهند متفاوت باشد.

وی افزود: این دولت با شعارهایی روی کار آمد و صحبت های خاص رئیس جمهور در روز تحلیف و سایر دولتمردان از جمله وزیر ارشاد درباره اهمیت کار رسانه و ارزشمند شدن رسانه ها؛ جالب است که آقایان ادعا می کردند که دولت از هیچ رسانه ای شکایت نخواهد کرد.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: شعارهای آقای روحانی پس از چندی رنگ باخت و ماهیت اصلی دولت قابل مشاهده شد و دولت تدبیر و امید از ده ها رسانه شکایت کرد و خیلی از این رسانه ها به دادگاه رفتند.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس نیز از این قاعده دولت مستثنا نبود و بارها به دادگاه رفت و چندین بار از مدیر عامل خبرگزاری فارس شکایت شد.

مدیر کل سیاسی خبرگزاری فارس تاکید کرد: در نهایت به عنوان توصیه به دولت و دولتمردان در خصوص برخورد با رسانه عرض می کنم که دولت باید تکلیفش را با شعارهایش روشن کند.
ارسال نظرات