همزمان با هفته گرامیداشت خبرنگار، گردهمایی اعضای بسیج رسانه همدان و بزرگداشت روز خبرنگار با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۲۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش بسیج رسانه ، عباس محرمی مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: این آیین پنجشنبه 21 مرداد با حضور اعضای حلقه های صالحین، اعضای شورای بسیج رسانه و مدیران مسئول و سرپرستان خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری استان در کانون اسلامی خواهران برگزار می شود.

سئول سازمان بسیج رسانه همدان  با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به ویژه شهید صارمی بیان کرد: با توجه به حجم بالای برنامه ها در هفته خبرنگار، برنامه این سازمان به بعد از هفته موکول شد تا مدعوین فرصت حضور داشته باشند.

وی از حضور دکتر مسعود بصیری، مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم خبر داد و افزود: تجلیل از اعضای فعال حلقه های صالحین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های پیش بینی شده به شمار می‌رود.

محرمی اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه همدان از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده و با برگزاری حلقه‌های صالحین، برای گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، تربیت خبرنگار تراز انقلاب و ایجاد رسانه همسو با جبهه انقلاب اسلامی گام برداشته است.

ارسال نظرات