خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

کاهش قدرت نظامی ایران یکی از اهداف اصلی دشمنان است

سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: به فضل الهی و با جدیت رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیات نامتقارن ایران در عرصه های مختلف نظامی، آمریکایی ها را به دردسر انداخته است.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۰۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) نشست فرهنگی خواهران شاغل در سپاه فجر با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی در ابتدای صحبت هایش در این نشست با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: خواهران و برادران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انسان هایی سالم، مومن و متدین هستند که توفیق خدمت در مجموعه اسلامی و الهی سپاه نصیب ایشان شده است.

وی با بیان اینکه انتظارات از مجموعه سپاه پاسداران بالاست، گفت: این دین اسلام که امروز در اختیار ما قرار گرفته است حاصل تلاش پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم)، ائمه اطهار (علیهم السلام)، علمای اسلام و شهداست، همین موضوع وظیفه سنگین ما را گوشزد می کند.

وی افزود: دوری از سه صفت حرص، حسد و تکبر از شاخصه های انسان مومن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از ضربه زدن به اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی مایوس شده اند، گفت: " تغییر " مهم ترین اثری است که دشمنان در پروژه نفوذ بدنبال آن هستند.

سرهنگ پاسدار کوشکی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان " کاهش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران " است، گفت: تغییرات آنی نظیر تغییر در اخلاق و رفتار، تغییرات میان مدت در حوزه های سیاسی و اعتقادی و در نهایت تغییرات بلند مدت در حوزه اعتقادات اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در پروژه نفوذ هستند.

وی با بیان اینکه تغییر رفتار اولین هدف دشمنان انقلاب اسلامی در پروژه نفوذ است، گفت: اثرِ تغییر رفتار، گسترش ولنگاری فرهنگی و دینی است، این همان چیزی است که دشمنان انقلاب اسلامی برای آن برنامه ریزی نموده و در مرحله بعد نیز تغییرات در حوزه اعتقادات جامعه را برنامه ریزی نموده اند.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان نمود: وضعیت زن در جامعه نشانگر هویت دینی جامعه است، اینکه زنان در یک جامعه اسلامی می توانند در عین فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حریم اسلامی را هم حفظ کنند موفقیت زنان جامعه را نشان می دهد.

وی نقش خواهران شاغل در سپاه پاسداران را در مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: خواهران شاغل در سپاه پاسداران نقش اصلی را در آگاه سازی زنان جامعه نسبت به پروژه نفوذ و ابعاد ان بر عهده دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در پایان صحبت هایش تاکید کرد: به فضل الهی و با جدیت و قاطعیت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، عملیات نامتقارن جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نظامی، آمریکایی ها  را به دردسر انداخته است، تلاش استکبار جهانی برای کاهش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به همین دلیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار