خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: فرصت حضور در اردوهای جهادی غنیمتی است که از سوی خداوند به جوانان شایسته، مومن و صالح شما اعطا می شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در حاشیه حضور در اردوهای جهادی مناطق محروم اقلید با اعضای گروه جهادی شهید احمدی روشن دیدار نمود.

سرهنگ پاسدار شفیعی در دیدار با اعضای گروه جهادی احمدی روشن ضمن تقدیر از فعالیت های جهادی این گروه، گفت: فرصت حضور در اردوهای جهادی غنیمتی است که از سوی خداوند به جوانان شایسته، مومن و صالح همچون شما اعطا شده است، قدر این فرصت که در ایام جوانی نصیب شما شده است را بدانید.

وی با بیان اینکه " محرومیت زدایی " از مناطق محروم کشور یکی از اهداف اصلی اردوهای جهادی است، گفت: هدف مهم دیگر " خودسازی معنوی و مبارزه با نفس " است، در کنار این ها رسالت مهمی هم بر دوش جهادگران قرار دارد و آن " توسعه فرهنگ اسلامی و محرومیت زدایی " است که تاثیرات مثبت بسیاری در روحیه جوانان جهادگر و اهالی مناطق محروم خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار شفیعی افزود: اردوهای جهادی یک حرکت بزرگ فرهنگی و سازندگی است، اکثر اعضای گروه های جهادی جوانان دانشجو، نخبگان و آینده سازان کشور هستند که در آینده نزدیک در پُست های مدیریتی سازمان های مختلف مشغول بکار خواهند شد، حضور در این اردوها به ایشان در برنامه ریزی و تصمیم گیری برای مسائل آینده کشور کمک بسزایی خواهد نمود.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی ترویج دهنده فرهنگ کار و تلاش است، خاطرنشان نمود: اردوهای جهادی برای جامعه بخصوص اقشار محروم امید آفرین و برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی مایوس کننده هستند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر همچنین در دیدار با خانواده های شهدای روستای حسن آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: جوانانی که امروز در اردوهای جهادی حضور دارند در همان مسیری که شهدا برای حفظ ارزش ها و دفاع از انقلاب اسلامی ترسیم نموده اند گام بر می دارند.

سرهنگ پاسدار شفیعی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه پدران و مادران مومن نقش اصلی را در تربیت و پرورش فرزندان صالح بر عهده دارند، گفت: امروز می توانیم بگوییم کار گروه های جهادی کمتر از کار شهدا در دفاع مقدس نیست، جوانان جهادگر بسیجی امروز با حضور در عرصه هایی نظیر اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی در حال حرکت هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها