خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:
حجت الاسلام رضایی گفت: مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در کشورهای عراق و سوریه تا پیروزی قاطع بر جبهه کفر جهانی و در راس آن رژیم غاصب صهیونیستی، ایستادگی خواهند نمود.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۹۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت همزمان با سالروز تدفین پنج شهید گمنام در شهرستان فسا با حضور حجت الاسلام رضایی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه شهادت بهترین چیزی است که خداوند به انسان عطا می کند، گفت: شخصی که بر پیمان خود با امام زمانش بماند نامش برای همیشه زنده خواهد ماند نمونه این چنین شخصی، اصحاب امام حسین (علیه السلام) هستند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خداوند شیعیان را بر اساس سه شاخصه « نماز اول وقت، حفظ اسرار در مقابل دشمنان و یاری رساندن به مومنان » امتحان می کند.

وی با بیان اینکه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) را وظیفه خود می دانیم، گفت: مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در کشورهای عراق و سوریه تا پیروزی قاطع بر جبهه کفر جهانی و در راس آن رژیم غاصب صهیونیستی، ایستادگی خواهند نمود.

حجت الاسلام رضایی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه پدران و مادران شهدا بر خود افتخار کنند که خدا بهترین فرزندان را به آن ها عطا فرموده است، گفت:  شاخصه های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و شهدا « ایستادگی بر ارزش های انقلاب اسلامی، یاری مردم، مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، حمایت از مظلومان جهان و  ساده زیستی » هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها