خبرهای داغ:
مسئول حفاظت سپاه فلاورجان گفت:ماهواره و اینترنت دو وسیله ی ارتباطی هستند که سهم زیادی را در اوقات فراغت خانواده ها در کشور ما ایجاد کرده و مشکلاتی را در ارتباط اعضای خانواده ها با هم ایجاد کرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۹۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛حمیدرضا شفیعیان مسئول حفاظت اطلاعات سپاه فلاورجان در مراسم آسیب شناسی شبکه های مجازی و ماهواره در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه (س) سپاه فلاورجان گفت:عصرحاضر،عصرمطبوعات،رسانه های گروهی وارتباطات است .دنیای امروزما،عصرتاخت وتاز وسایل جمعی ازجمله تلوزیون،رادیو،ماهواره واینترنت است.

وی ادامه داد :جهان امروز دیگرمحدودیت های گذشته رانداردودرهرلحظه وآنی می توانیم با وسایل ارتباطی بایکدیگر ارتباط برقرارنمود.

وی با اشاره به عصرتکنولوژی وسایل ارتباطی اظهارکرد:امروز ورود تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی درخانواده،باعث ایجادمشکلات زیادی در کشورمان شده است و آنچه که درخانواده ها مشاهده می گردد این است که این وسایل ،ارتباط خانواده هابا یکدیگر را مورد دستخوش تغییرات زیادی قرارداده است.

مسئول حفاظت سپاه فلاورجان درباره ماهواره و اینترنت گفت:این دو رسانه ازمشخص ترین نماد عصر  حاضر می باشند که اساسی ترین سهم را در اوقات فراغت خانواده دارامی باشد.

شفیعیان با اشاره ای به بازی های رایانه ای گفت:گسترش بازی های الکترونیکی وسرگرمی های مجازی وتماشای ماهواره دربین اقشارمردم جامعه نشان دهنده این است که برای پرکردن اوقات فراغت بسیار مورد اهمیت می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مغز انسان با استفاده ازضمیر ناخودآگاه هزاران تصویر از اطرافش عکس برداری می نمایدکه همگی آنها قابل تجزیه و یادآوری نمی باشد اما آنها در ذهن ما ثبت و ضبط می شود،درنتیجه ما باید دقت لازم را داشته باشیم که پخش هرگونه تصویر مستهجن پخش شده ازماهواره ،اینترنت می تواند رفتار و ارزشها و باورهای ما انسانها رادستخوش تغییرات قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها