خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مهندسین استان فارس خبر داد:

گروه های جهادی مهندسان با هدف حل مشکلات صنایع تشکیل شده‌اند

علیپور گفت: گروه های جهادی مهندسان بسیجی با هدف ارائه راهکار و حل مشکلات صنایع راکد استان فارس تشکیل شده اند و بزودی فعالیت های جهادی خود را آغاز می نمایند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۹۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
سرهنگ دوم پاسدار قاسم علیپور رییس سازمان بسیج مهمندسین استان فارس در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (کامپیوتر و تجارت الکترونیک) در شیراز، گفت: این نمایشگاه مهم ترین رویداد در حوزه فناوری اطلاعات است و سازمان بسیج مهندسین فارس نیز برای اولین بار و در راستای معرفی توانمندی های مهندسان و شرکت های عضو سازمان بسیج مهندسین فارس در این نمایشگاه حضور یافته است.

وی با بیان اینکه سومین نمایشگاه تلکام (اینترنت و مخابرات) نیز همزمان با این نمایشگاه در حال برگزاری است، گفت: با رایزنی های صورت گرفته و با هدف حمایت از مهندسان بسیجی استان فارس، اعضای سازمان در قالب گروه های پنج نفره و با 50 درصد تخفیف در مسابقات استارت آپ الکامپ پانزدهم فارس حضور یافته و طرح های مبتکرانه خود را در حضور سرمایه گذارانِ سراسر کشور ارائه داده اند.

علیپور با بیان اینکه تسهیلات «مرکز حمایت» بسیج مهندسین به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود، گفت: مرکز هدایت و حمایت سازمان بسیج مهندسین استان فارس از محققین، مخترعین و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بصورت مادی و معنوی حمایت می کند.

وی افزود: مهندسان بسیجی با روحیه جهادی در عرصه هایی از صنعت و تکنولوژی که مورد تحریم بوده ایم وارد شده، کارهای بزرگی را در راستای رفع نیازهای کشور انجام داده و در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیز پیشرو هستند.

سرهنگ پاسدار علیپور ادامه داد: سازمان بسیج مهندسین استان فارس با تشکیل تیم های مشاوره به مهندسانی که در یک رشته خاص تخصص دارند اما یک طرح یا ایده بین رشته ای که نیاز به تخصص های مختلف دارد در ذهن دارند، مشاوره و راهکار ارائه می دهد.

رییس سازمان بسیج مهندسین استان فارس در پایان صحبت هایش خاطرنشان نمود: گروه های جهادی مهندسان بسیجی با هدف ارائه راهکار و حل مشکلات صنایع راکد استان فارس تشکیل شده و بزودی فعالیت های جهادی خود را آغاز می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها