خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: خیلی باید مراقب باشیم، دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای شقه شقه کردن نیروهای مسلح و ایجاد تفرقه بین آنان استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۸۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
نشست اُنس و مَوِدت فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس برگزار شد.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با تاکید بر اینکه دشمنان می خواهند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هم نباشند، گفت: خیلی باید مراقب باشیم، دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای شقه شقه کردن نیروهای مسلح و ایجاد تفرقه بین آنان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه رشادت ارتشی ها را بخصوص در دوران دفاع مقدس با چشم خود دیده ام، گفت: در استان فارس 15 هزار شهید والا مقام داریم، بارها به مسئولان برگزاری یادواره های شهدا گفته ام حق ندارید بین شهدا خط کِشی کنید.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه فارس مالامال از سرافرازانی است که باید به آن ها افتخار کنیم گفت: علت تشکیل این جلسه تقویت وحدت، همدلی و انسجام بین نیروهای مسلح استان بوده است، دشمنان با دیدن این وحدت مایوس می شوند، باید به این داشته هایمان افتخار کنیم تا دشمنان جرات نکنند به ما نگاه چپ کنند، این خیلی مهم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها