خبرهای داغ:
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: نیروهای مسلح ایران نور چشم مردم و ولایت هستند، هدف و مقصد نیروهای مسلح مشترک است و در عرصه‌های مورد نیاز در یک صف قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
نشست اُنس و مَوِدت فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران بازوان پر توان امت و امام هستند، گفت: نیروهای مسلح ایران دشمنان کشور را سر جای خودشان نشانده اند و دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران با تلاش آنان تحقق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران تهاجم نیست بلکه بازدارندگی است، گفت: تردید نکنید اگر دنیای استکبار می توانست با حمله نظامی مشکل اساسی خود  یعنی نظام اسلامی را برطرف کند، به ایران حمله می کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه صحبت هایش به تشریح تفاوت های اساسی نیروهای مسلح نظام اسلامی با سایر نیروهای مسلح دنیا پرداخت و افزود: نیروهای مسلح نظام اسلامی نیروهای عقیدتی هستند و آرمان آن ها عقیده است، نیروهای مسلح نظام اسلامی مردمی و محبوب دل مردم هستند  و برخلاف سایر نقاط دنیا که نیروهای مسلح در اختیار یک فرد، خاندان یا حزب هستند نیروهای مسلح ایران در خدمت اسلام هستند.

وی در تشریح سایر تفاوت های نیروهای مسلح نظام اسلامی با سایر نیروهای مسلح دنیا ادامه داد: در ایران  فرماندهی کل نیروهای مسلح با ولی فقیه است، امروز نبض پاک‌ترین، دلسوزترین، زاهدترین و عارف‌ترین اعضای نیروهای مسلح کشور به دست ولی فقیه می‌تپد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امروز در طلایی ترین دوران نیروهای مسلح کشور قرار داریم، گفت: رونمایی از شهرک موشکی سپاه پاسداران لرزه بر اندام دشمنان انداخت و نشان داد از موضع ضعف برجام را امضا نکرده ایم و قدرت داریم.

وی خاطرنشان نمود:  ایران به موضوع برجام با اهداف بلند وارد شد، امروز حتی دیرباورترین افراد در کشور فهمیده اند که آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند.

آیت الله سید احمد خاتمی ادامه داد: نظارت بر نیروهای مسلح ایران یک نظارت دقیق، حساب شده و با تدبیر است، همچنین فرهنگ شهادت بین نیروهای مسلح ما زنده است و این خود جلوه ایمان است، ما در کشور ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی داریم اما این نیروها با هم کاملا متحد و صمیمی هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران نور چشم مردم و ولایت هستند، گفت: هدف و مقصد نیروهای مسلح مشترک است و در عرصه‌های مورد نیاز در یک صف قرار می گیرند که نمونه آن دوران دفاع مقدس و مقابله با فتنه است.

امام جمعه موقت تهران با باشاره به اینکه رابطه فرماندهی و زیرمجموعه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رابطه ای دوستانه است، گفت: گزینش در نیروهای مسلح ایران ارزشی، دقیق و براساس تدین، اخلاق و دین است.

آیت الله سید احمد خاتمی در پایان صحبت هایش با تقدیر از زحمات سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در زمان مسئولیت فرماندهی سپاه فجر فارس برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها