امام جمعه موقت مهران گفت: با توجه به تصويب مرحله اول منطقه آزاد تجاري مهران مسؤلان و كارشناسان در خصوص مزايا و معايت اين طرح به مردم توضيح دهند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آوای مهران  ، حجت الاسلام فائز حسيني در خطبه هاي نماز جمعه مهران افزود: بسياري از مردم از مزايا و معايب منطقه آزاد تجاري مهران آگاه نسيتند و ضروري است تا كارشناسان و مسؤلان در اين زمينه اطلاع رساني كنند.

وي ادامه داد: اينكه عده اي با راه انداختن كارناوال شادي تصويب منطقه آزاد را جشن بگيرند درست نيست و بهتر است بيايند و به مردم بگويند كه آيا با ايجاد منطقه آزاد چه چيزي عايد مردم مي شود.

خطيب موقت نماز جمعه مهران در ادامه به غير اعتماد بودن آمريكا در قضيه برجام اشاره كرد و گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند آمريكا غير قابل اعتماد است نبايد به آمريكا اعتماد كرد زيرا كه پس از برجام همچنان تحريم ها به قوت خودش باقي مانده است.

حجت الاسلام حسيني اظهار كرد: پس از گذشت شش ماه از برجام ، هیچ یک از تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی اعمال شده علیه ایران لغو نشده و ساختار تحریم‌ها حفظ شده است كه نشان دهنده خوي استكباري آمريكا است.

وي خاطر نشان كرد:آمريكا حتي به دوستان خودش در منطقه هم رحم نمي كند و بايد با بصيرت از اين شيطان بزرگ دوري كرد و با استفاده از منابع عظیم خدادادی و نيروي انساني خودمان در راه اعتلاي كشور كوشش كنيم.

امام جمعه موقت مهران در پايان از مسؤلان خواست با توجه به نزديك شدن به محرم نسبت به ايجاد زيرساختها تلاش بيشتري در مهران انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار