امام جمعه موقت اردکان با اشاره به بد عهدی آمریکایی ها در مذاکرات گفت : تجربه برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محیطی در خطبه های نماز جمعه این هفته به دیدار وزیر و مسئولین وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : ایشان وزارت اطلاعات را چشم بینای انقلاب دانستند .

وی افزود : مقام معظم رهبری دو نکته را به مردم و مسئولین تذکر دادند اول اینکه امروز و پس از توافقات صورت گرفته که در بوق و کرنا کردند و جشن هایی را نیز به راه انداختند ثابت شد آمریکا قابل اعتماد نیست .

امام جمعه موقت اردکان گفت : امروز می بینیم که خود مسئولین اعلام می کنند که آمریکائیها هیچ چیز به ما ندادند .

وی تصریح کرد : این سخن بزرگوارانه و از روی عمق بینش و بصیرت رهبر فرزانه ما باید برای آن عده ای که هنوز هم متأسفانه چشم به دست آمریکا دارند درس و هشدار باشد که ما باید روی پای خودمان بایستیم .

وی گفت : نکته دومی که مقام معظم رهبری در این دیدار تذکر داده اند این بود که اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است .

حجت الاسلام والمسلمین محیطی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) به بیان گوشه هایی از فضائل و مناقب آن حضرت پرداخت و بر درس گرفتن از زندگانی حضرت امام رضا (علیه السلام) تأکید کرد .

وی اظهار داشت : مبارزه دائمی و خستگی ناپذیر با ظلم و استکبار درسی است که همه مسئولین و مردم باید از زندگانی این امام همام بیاموزند .

امام جمعه موقت اردکان در پایان با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری به دانش آموزان توصیه کرد در انتخاب رشته دقت کنند و تا می توانند در دانشگاه های سطح شهرستان انتخاب رشته کنند .

وی افزود : شهرستان اردکان از نظر دانشگاهی و آموزش عالی ظرفیت های بسیار بالایی دارد و این فرصت مناسبی برای دانش آموزان است که در انتخاب رشته ، دانشگاه های شهر خودمان را انتخاب کنند و از مزایای آن نظیر جلوگیری از حضور دانشجویان غیربومی با فرهنگ های مختلف و بعضاً ناسازگار با شهرستان و رفع مشکلات رفت و آمد برای دانشجویان بهره مند شوند .

توصیه به رعایت تقوای الهی ، گرامیداشت روز مقاومت اسلامی و سالگرد پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش تا دندان مسلح رژیم جعلی صهیونیستی ، تشریح کودتای 28 مرداد ، گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های آنان از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات