رضوی مهر در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

ضرورت ورود قوه قضاییه در برخورد با فیش نجومی‌ها

حجت الاسلام رضوی مهر گفت:‌این انتظار وجود دارد که مسئولان به جای دخائر نظام دانستن صاحبان فیش های نجومی با آنها برخورد قانونی کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عدم جدیت دولت در برخورد با صاحبان فیش های نجومی گفت: دولت باید نسبت به احساسات صحیح و منطقی ملت ایران، احساسات عادلانه ملتی که پیشوای او امام زاهدان است توجه جدی داشته باشد.

وی با اظهار تاسف از اینکه  دلبستگی های برخی مسئولین به یکدیگر سبب شده در برخورد با کسانی که بیت المال را به شکل غیر متعارف تصرف کرده‌اند فقط شعار داده شود، ادامه داد:  دولت باید این افراد را همانگونه که عرفا و قانونا مجرم هستند مورد پیگرد قرار دهد.

رضوی مهر با بیان اینکه گاهی این افراد امینان بیت‌المال و ذخائر نظام معرفی می‌شوند و گاه رفتار آنها را مذموم شمرده و خواستار عذرخواهی آنها از ملت می‌شوند ، افزود: این دورویی  نوعی نفاق سیاسی  است و باید دولت با کسانی که این چنین ناجوانمردانه به غارت بیت‌المال دست زده اند برخورد کرده و انها را از داشتن مناصب در حکومت اسلامی محروم کند.

رضوی مهر گفت: اگر دولتمردان در این خصوص وارد عمل نشوند ضروری است قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم برای دفاع از حقوق ملت وارد عمل شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم  همچنین خواستار اتخاذ موضع قاطع در این خصوص از سوی رئیس جمهور شد و گفت: از هیئت دولت نیز تقاضا می‌شود جلسه اضطراری و خصوصی ویژه این مساله برگزار کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار