مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بعد از گذشته چهارده دوره از برگزاری آن، امروز سرشار از منابع عظیم و غنی در حوزه های مختلف است.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۵۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خرگزاری بسیج از کردستان، دومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی (هه تاو) امروز با حضور رئیس شورای نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده دفتر نظارت بر عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

این جشنواره از روز سه شنبه در سنندج آغاز شد و گروه‌های شرکت کننده در این دو روز با اجرای برنامه های خود با هم به رقابت پرداختند.

٣٣ اثر از مولودی خوانان سراسر کشور که از این تعداد گروه مولودی خوانی ٢٠ گروه از شهرستان های مختلف استان کردستان بودند، در این دوره از جشنواره شرکت کرده بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در اختتامیه جشنواره مولودی خوانی رضوی گفت: برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا در حدود ۸۰ کشور دنیا توسط ۳۵۰ دستگاه و نهاد دولتی و غیر دولتی با اجرای صدها برنامه عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف به مناسبت دهه کرامت هر سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاریخ و اندیشه اسلامی سرشار از ظرفیت های ارزشمندی برای پرداختن به آن است، بیان کرد: اگر چهارده دوره جشنواره بین المللی امام رضا را مرور کنیم به منابع و گنجینه های عظیم و غنی در این رابطه دست پیدا می کنیم.

ارسال نظرات