امام جمعه اشکذر نتیجه اعتماد به آمریکا و دوری از مرجعیت و رهبری را موجب سقوط دولت مصدق عنوان کرد و گفت: در عصر حاضر نیز اگر دولتمردان نظام بخواهند به آمریکایی‌ها اعتماد کنند به سرنوشت مصدق دچار می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۴۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک فرا رسیدن 11 ذی‌القعده میلاد با سعادت امام رضا (ع)، اظهارداشت: وجود امام رضا (ع) یک برکت بزرگ و عامل امنیت در ایران است.

«حجت الاسلام والمسلمین طالبیان» در ادامه با توجه به حضور خدام رضوی در استان‌های کشور تصریح کرد: با این حرکت، فرهنگ زیارت از راه دور و حضور قلبی ائمه اطهار(ع) و یاد ایشان بیشتر مرود توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) شخصیتی مورد احترام از سوی اهل تسنن و تشیع است، گفت: بزرگان اهل تسنن امام رضا(ع) را به عنوان امام معنوی خود می‌دانند.

امام جمعه اشکذر به 28 مرداد و کودتای آمریکایی‌ ـ انگلیسی برای بازگرداندن شاه خائن به کشور اشاره کرد و افزود: با کودتایی که علیه دولت مصدق صورت گرفت بار دیگر ابر استبداد و استکبار بر چهره ایران و مردم سایه افکند.

وی نتیجه اعتماد به آمریکا و دوری از مرجعیت و رهبری را موجب سقوط دولت مصدق عنوان کرد و گفت: در عصر حاضر نیز اگر دولتمردان نظام بخواهند به آمریکایی‌ها اعتماد کنند به سرنوشت مصدق دچار می‌شوند که این درس بزرگی برای آنان است.

ارسال نظرات