خطیب جمعه تفت:

همه باید جلوی مفاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه را بگیریم

غفوری با بیان اینکه نهی از منکر وظیفه همه ماست، افزود: وقتی در جامعه ای یک نفر به فساد مبتلا شود کل جامعه به آن دچار می شوند و مانند فردی است که سوار بر کشتی است و در حال سوراخ نمودن آن است پس همه باید نسبت به این مفاسد حساس باشند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۴۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، امام جمعه محترم تفت در خطبه ی  امروز نماز جمه ضمن تشکر از افرادی که جشن های باشکوه در این دهه کرامت برگزار کردند بر تدوام آن در این چند روز باقی مانده و ایام ولادت امام رضا علیه السلام تأکید کرد و گفت: هرچند برگزاری جشن و شادی لازم است ولی کافی نیست و مهم آن است که افراد به شناخت ائمه برسند.

وی در ادامه به روایتی از علی بن موسی الرضا علیه السلام درباره اوصاف امام پرداخت و آن را شرح داد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به نصب تصاویر شهدا در سطح شهر از دست اندرکاران این امر به ویژه بنیاد شهید تشکر کرد و افزود: این کار ارزشمندی بود که باید زودتر صورت می گرفت و با پیگیری هایی که شد به نتیجه رسید و لازم است بخشداران و دهیاران سراسر شهرستان نیز این امر را مورد توجه قرار دهند تا تصاویر شهدای بخش و روستای خود را نصب کنند.

وی به دیدار رهبر انقلاب با وزیر اطلاعات اشاره کرد و فرمود همه باید جلوی مفاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه را بگیریم.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با بیان اینکه نهی از منکر وظیفه همه ماست افزود: وقتی در جامعه ای یک نفر به فساد مبتلا شود کل جامعه به آن دچار می شوند و مانند فردی است که سوار بر کشتی است و در حال سوراخ نمودن آن است پس همه باید نسبت به این مفاسد حساس باشند.

خطیب نمازجمعه تفت در بخش دیگری از خطبه های خود به روز شنبه 23 مرداد ماه؛ روز مقاومت اسلامی اشاره کرد که به واسطه پیروزی جنگ 33 روزه لبنان این نام گذاری شده است و ادامه داد: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه نشان گر این بود که هرجا مقاومت و ایستادگی جلوی استکبار باشد پیروزی هم هست و این درس بزرگی برای ماست که مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را پیشه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به ایران اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این روز برای تمامی آزادگان آروزی سلامتی و موفقیت نمود.
لازم به ذکر است در پایان نمازجمعه دکتر محمدی؛ ریاست محترم دانشگاه پیام نور شهرستان تفت در سخنانی کوتاه از مزایای دانشگاه پیام نور گفت.

ارسال نظرات