مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز تندیس گمشده جامعه ما ایستادگی و مقاومت است و لازم است تندیس شهدای مدافع حرم و شهیدان دفاع مقدس در ورودی و خروجی شهرها نصب گردد نه اینکه تندیس یک مدیر دولتی در شهرها بنا شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۰۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزت‌الله معتمد روز گذشته در اربعین شهید مدافع حرم جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، امام زمان (عج) را صاحب این انقلاب دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) انقلاب را نقطه اتصال کربلای حسین تا ظهور حضرت مهدی(عج) می‌داند و شرط ظهور امام عصر را حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم برای جهانی‌شدن حکومت انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(ع) مجاهدانه می‌جنگند گفت: رعایت بیت‌المال یکی از ویژگی های بارز شهداست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروزه شنیده می‌شود که به دلیل آزادسازی خرمشهر مبالغ میلیونی در فیش برخی مدیران واریز می‌شود، سؤال اینجاست مگر آن فرد چه نقشی در آزادسازی خرمشهر داشت که باید پاداش میلیونی بگیرد؟

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه بیماردلان کسانی هستند که قلبشان مریض است و به جهت ضعف در مبانی اعتقادی و برای تضعیف و شکست حکومت دینی با دشمن هسو و با بیگانگان رابطه سری برقرار می کنند، گفت: قرآن کریم در سوره احزاب گروهی از مسلمانان و اهل ایمان را معرفی می کند که منافق نیستند ولکن به جهت ضعف ایمانی و اعتقادی، بیماردلند.

وی حضرت امیرالمومنین(ع) را شهید مبارزه با خائنین به بیت المال دانست و ابراز نمود: آن حضرت قوام، بقا و استمرار هر انقلاب دینی و الهی را منوط به امانتداری و عدالت می دانند و هواپرستی، دین فروشی و نادیده گرفتن ارزش ها و اصول را علل خیانت به حقوق دیگران و بیت المال مسلمین معرفی می نمایند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان امنیت را یکی از زمینه‌ها ظهور امام زمان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی مرکز اصلی توسعه تفکر حکومت توحیدی حضرت مهدی(عج) است.

حجت الاسلام معتمد در پایان خاطرنشان کرد: امروز تندیس گمشده جامعه ما ایستادگی و مقاومت است و لازم است تندیس شهدای مدافع حرم و شهیدان دفاع مقدس در ورودی و خروجی شهرها نصب گردد نه اینکه تندیس یک مدیر دولتی در شهرها بنا شود.

به گزارش بسیج؛ شهید محمدرضا یعقوبی در نیمه شب ۱۹ رمضان گذشته در سوریه و در دفاع از حرمین در عملیات مستشاری به شهادت رسید و ۲۴ تیر ماه گذشته لباس این شهید به صورت نمادین در گلزار شهدا لنگرود تدفین شد.

ارسال نظرات