امام جمعه سمنان گفت: مردم سراسر استان سمنان باید مراقب وحدت، همدلی و یکپارچگی استان باشند تا به آن خدشه ای وارد نشود.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۷۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان با بیان اینکه انقلابی ماندن بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است گفت: لازم است همه مسئولان و آحاد مردم بر اصول انقلاب اسلامی پافشاری کنند و انقلابی بودن در استکبارستیزی خلاصه می شود.

شاهچراغی افزود: مقابله با آمریکا و استکبار جهانی یکی از مبانی اصلی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اظهارات اوباما در خصوص سفید شدن ریش وی به خاطر موضوع سوریه گفت: بلاهایی که به آن گرفتار شده اید نه بخاطر سوریه بلکه به خاطر خیانت ها و جنایت های شما در سراسر جهان است.

وی آمریکا را عامل ظهور گروه تروریستی داعش دانست و اظهار کرد: آمریکا این گروه را با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان به دیدار اخیر وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار، کارکنان وزارت اطلاعات را محافظان نظام اسلامی دانستند و بر تربیت نسلی انقلابی تاکید کردند.

امام جمعه سمنان با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت شهرستان های مختلف استان سمنان اظهار کرد: مردم سراسر استان سمنان باید مراقب وحدت، همدلی و یکپارچگی باشند تا به آن خدشه ای وارد نشود.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) به عموم مردم گفت: امام رضا (ع) در حدیث سلسله الذهب شرط توحید را ولایت دانستند که در حال حاضر و در شرایط غیبت، باید از ولایت فقیه پیروی کنیم.

شایان ذکر است تعدادی از خادمان حرم رضوی نیز با حضور در میعادگاه نماز جمعه سمنان، زینت بخش این آئین عبادی سیاسی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها