فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت گفت: ساخت 80 واحد مسکن محرومین توسط سپاه ناحیه مقداد رشت و کمیته امداد در بخش خمام در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

سرهنگ حمید یحیی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه سپاه ناحیه مقداد رشت ساخت 80 واحد مسکن محرومین را در دست اقدام دارد اظهار کرد:پروانه ساخت 40 واحد توسط کمیته امداد دریافت شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک مورد آماده افتتاح است تصریح کرد:39 واحد دیگر تا پایان شهریور به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت ادامه داد: این طرح حاصل همکاری سازمان بسیج مستضعفین سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) است و واحدهای ساخته شده به مردم مناطق محروم و مددجویان کمیته امداد تحویل می‌شو‌د.

یحیی پور خاطرنشان کرد: بسیج همواره به عنوان مولود و نهاد مقدس انقلاب در تمامی زمینه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی پیش گام بوده و هر زمانی احساس کند که نیاز به استفاده از ظرفیت عظیم خود جهت خدمت به کشور است وارد شده که نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقس و بعد از آن است.

وی در پایان گفت: در صورت تامین زمین از سوی کمیته امداد کار احداث 40 واحد دیگر مسکن محرومین در این بخش بزودی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات