رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات در مراسم تقدیر از خبرنگاران:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات با اشاره به اینکه دوربین و گزارش یک خبرنگار باعث شد حاج رجب محمدزاده جانباز ۷۰ درصد مشهدی که جامعه سال‌ها وی را به فراموشی سپرده بود، معرفی شود، تاکید کرد: خبرنگاران در راستای معرفی قهرمانان دوران دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۵۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رمضانی در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان مه ولات، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار کرد: دروازه شهادت در نظام اسلامی همواره باز است زیرا مکتب ما، مکتب شهادت طلبی و ایثارگری است.

وی اظهار کرد: خبرنگاران با بصیرت اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را رصد کرده و آنچه باید بیان شود را با زبانی شیوا و گویا اطلاع رسانی می کنند و به همین دلیل خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات گفت: خبرنگاران در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به تصویر کشیدن فداکاری خانواده ها و بویژه همسران شهدا و ایثارگران تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسالت سنگین آگاهی بخشی به جامعه بر عهده خبرنگاران است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به تصویر کشیدن صبر و فداکاری خانواده ها و بویژه همسران شهدا، جانبازان و آزادگان و نیز معرفی قهرمانان عرصه دفاع مقدس نه تنها وظیفه خبرنگاران که رسالت همه افراد جامعه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات با یاد نام و خاطره شهید بابا رجب اظهار کرد: دوربین و گزارش یک خبرنگار باعث شد حاج رجب محمدزاده جانباز ۷۰ درصد مشهدی که جامعه سالها وی را به فراموشی سپرده بود، معرفی شود بنابراین خبرنگاران فرصت را مغتنم بدانند و در راستای معرفی قهرمانان دوران دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشند.

رمضانی به برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: همزمان با ایام دهه کرامت به نیت امام هشتم ۸ برنامه در بنیاد شهید مه ولات اجرا می شود که گلباران مزار شهدا، اردوی زیارتی مشهد مقدس برای والدین شهدا، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آزادگان و دانش آموزان ممتاز از جمله این برنامه ها است.

تقدیر از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدایا از برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها