سردار کمیل در یادواره شهدای گمنام غواص محمودآباد:

ایران با خون شهدا عزت و قدرت پیدا کرد / هرکسی از مسیر انقلاب اسلامی خارج شد به سرنوشت بنی صدر دچار می شود / ولایت فقیه معیار حق و باطل

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: شهدا عزت از دست رفته ملت را به ایران برگرداندند و امروز این عزت باعث شد تا ایران به قدرت برتر در منطقه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۲۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مازندران، گرامیداشت اولین سالگرد تشییع و تدفین سه شهید گمنام غواص دفاع مقدس شب جمعه 21 مردادماه با حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار محمودآباد بهمراه مسئولان در مهدیه انصارالشهدا این شهرستان در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام غواص با سخنرانی مشاور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

سردار کمیل کهنسال  در یادواره شهدای گمنام غواص با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) کار برای شهدا را مقدس خواند و خاطر نشان کرد: ،برگزاری یادواره های شهدا با ارزش و در نوع خود بی نظیر است .

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه به تشریح عملیات کربلای 4 و نحوه شهادت شهدای غواص پرداخت و گفت: عملیات کربلای 4 برگ زرینی در تاریخ 8 سال دفاع مقدس است  که در تاریخ دفاع مقدس یا کمتر به این عملیات پرداخته شد  یا درباره این عملیات حرفی زده نشد.

سردار کنهسال با بیان اینکه رژیم بعثی عراق از حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی آمریکا و کشورهای غربی و سران مرتجع عربی برخوردار بود ، تصریح کرد: دشمن بعد از عملیات کربلای 4 نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.


این فرمانده دوران دفاع مقدس به اعتراف کارشناسان نظامی دنیا به این عملیات اشاره کرد و افزود: گرچه ایران در عملیات کربلای 4 موفق نشد اما زمینه ساز عملیات کربلای 5  بود که همین امر سبب شد  دژ نفودناپذیر دشمن در تاریخ 8 سال دفاع مقدس در منطقه شکسته شود و باعث تحقیر رژیم بعثی صدام وحامیانش بویژه آمریکا شد.   


مشاور فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عزت از دست رفته ایران را شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به ایران برگرداندند و امروز این عزت به برکت خون شهدا باعث شد تا ایران به قدرت برتر در منطقه تبدیل شود، اضافه کرد: اگر خون شهدا و صبر خانواده های شهدا نبود پای حرامیان به کشور باز می شد و ایران هم به سرنوشت کشورهای منطقه دچار می شد.

سردار کهنسال به داعشی های منطقه اشاره کرد و یادآور شد:  این داعشی های وحشی که در منطقه جنایت می کنند  از نسل همان رژیم  بعثی هستند که ما در جنگ هشت ساله دیده ایم که چطور همین شهدای غواص را زنده به گور کردند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با انتقاد از طعنه زنندگان به مدافعان حرم گفت: همان کسانی که با زبان ناهنجارخود امام راحل را زیر سوال می بردند که چرا امام برطبل جنگ می کوبد،مدعیانی درلباس آیت الله و برخی هم با سیاسی کاری در جنگ تحمیلی هم به شهدایی که به جبهه می رفتند می گفتند برای پول می روند،امروز همانان با زبان ناپاک خود به مدافعان حرم کنایه می زنند.

سردار کمیل کنهسال در ادامه با بیان اینکه منطقه در آتش فتنه و خون گرفتار شده بیان کرد:سوریه نقطه تعیین تکلیف جبهه حق و باطل است . کانون رویارویی تمام کفر دربرابر تمام اسلام . و امروز تمام کشورهای غربی و سران مرتجع عربی با حمایت تسلیحاتی آمریکا در برابر ایران اسلامی در سوریه در حال نبرد هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس امنیت ایران را مرهون خون شهدا و امام راحل دانست وگفت: امام ملت ایران را بیدار کرد واکنون دشمن از امام کینه دارد.

وی بیان کرد: ایران کانون بیداری اسلامی در جهان است .
 
سردار کمیل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال نابودی  است  گفت :   امروز گلوی این رژیم جعلی در دستان قدرتمند ایران بوده و  در هر زمانی که بخواهد آن را خفه خواهد کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز نیروهای ما در چند کیلومتری مرز با رژیم صهیونیستی در حال مبارزه هستند.

سردار کمیل تمام کشورهای دنیا را زیر سلطه یهود خواند و افزود: عربستان هویت ملی ندارد و زیر سلطه رژیم صهیونیستی است و همچنین کشورهای عربی هم به پایگاه های آمریکایی تبدیل شدند.

وی ایران را تنها کشورقدرتمندی دانست که  زیر سلطه و استعمار یهود نیست و امروز اروپا و آمریکا بدون ایران نمی توانند معادلات منطقه را حل کنند.

سردار کمیل با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه  انقلاب  اسلامی ایران زمینه ساز حکومت جهانی است و ایران سنگرهای کلیدی را فتح خواهدکرد گفت:  دشمنان بویژه آمریکا از انقلاب اسلامی ایران کینه دارد اما متاسفانه برخی ها این را باور ندارند.

وی با بیان اینکه با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی جبهه مقاومتی از یمن تا فلسطین و لبنان و عراق تشکیل شده است ، بیان کرد: آمریکا بخاطر تشکیل این جبهه مقاومت از دست ایران عصبانی است.

سردار کمیل کهنسال راه ولایت فقیه  و عمل کردن به دستورات رهبری را  راه امام حسین(ع) و امام علی (ع) دانست و اضافه کرد: هرکسی از مسیر شهدا و انقلاب اسلامی خارج شود به سرنوشت بنی صدر دچار شده و ذلیل خواهد شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران درپایان خطاب به کسانی که مدعی دینداری  هستند و شعار ولایتمداری می دهند ، گفت: ولایت فقیه معیار حق و باطل است و باید در عمل پیرو رهبر معظم انقلاب بود و مثل شهدا وارد میدان شد.


انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار