خبرهای داغ:

بازسازی77 نقطه خط انتقال و شبکه توزیع آب در روستاهای شوشتر

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شوشتر گفت: در یک ماه اخیر 19 مورد تعمیر خط انتقال و 58 مورد تعمیر شبکه توزیع در روستاهای زیرپوشش آبفار شوشتر انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
ارژنگ محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: سه طرح تصفیه خانه فاضلاب سردار آباد، فاز دوم طرح حاشیه گرگر و طرح آبرسانی به 12 روستای حاشیه شطیط همچنان به دلیل نبود اعتبارات لازم متوقف مانده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شوشتر ادامه داد: با این وجود پیگیری های لازم برای آبرسانی به روستاهای راهدار، کرایی سفلی و علیا، حفر چاه عمیق برای آبرسانی به روستای چمترخان و بازنگری طرح آبرسانی به 70 روستای شعیبیه در حال انجام است.
وی با اشاره به عملکرد کنترل کیفی و آزمایشگاه امور آبفار شوشتر افزود: توزیع پرکلرین در همه تاسیسات، تعمیر 17 موررد کلرزن، تهیه 30 بشکه پودر پرکلرین، انجام هشت سری آزمایش های کامل شیمیایی، انجام 88 نمونه آزمایش های میکروبی و انجام 12 مورد آزمایش های فیزیک وشیمیایی اقداماتی است که در یک ماه گذشته توسط این امور انجام شده است.
محمدی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته یک هزار و 696 متر مکعب آب آشامیدنی بهداشتی میان مردم روستا توزیع شده است که این مقدار آب در قالب 106 سرویس میان دهستان شهید مدرس، میان آب، سردارآباد، پادگان ها و برخی از مراکز دولتی توزیع شده است.
مدیر امور آبفار شوشتر با اشاره به اینکه تعداد 16 کنتور در روستاهای زیرپوشش تعویض و نصب شده است گفت: در یک ماه گذشته تعداد 24 انشعاب خانگی پس از دریافت مجوزهای لازم نصب شده همچنین هفت انشعاب غیرمجاز نیز با تشکیل پرونده در واحد امور مشترکان به مشترکین مجاز تبدیل شدند.
وی با بیان اینکه در واحد بهره برداری این امور تعمیر 19 مورد خط انتقال و تعمیر 58 مورد شبکه توزیع صورت گرفته است گفت: 11 متر توسعه شبکه، تعویض هفت متر شبکه، نصب دو عدد شیر، نصب یک عدد پمپ، تعویض 24 متر خط انتقال، شست و شوی سه هزار و 900 متر شبکه انتقال و توزیع بخشی از اقدام های انجام شده در واحد بهره برداری امور آبفار شوشتر است.
محمدی همچنین از انجام 17 مورد عملیات انجام شده توسط واحد برق در 16 روستای زیر پوشش این امور خبر داد و گفت: تعمیر کلرزن، سرویس تابلوها، تعمیر و نصب کابل موتور، تعویض دینام کلرزن و نصب خازن و برخی موارد دیگر بخشی از اقدام های انجام شده توسط واحد برق آب و فاضلاب روستایی شوشتر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار