خبرهای داغ:

تشویق علی دایی از سوی هواداران خوزستانی در ورزشگاه غدیر اهواز

تشویق علی دایی سرمربی تیم نفت تهران از سوی هواداران استقلال خوزستان و قدردانی دایی از هواداران اهوازی از حاشیه های استقلال خوزستان و نفت تهران بود.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
به گزارش بسیج تیم استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور با هدف کسب دومین سه امتیاز خانگی به مصاف تیم نفت تهران رفت اما در میانه های نیمه نخست روی یک غافلگیری گل اول را از حریف خود دریافت کرد اما این تیم به حریف اجازه نداد که نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برود و در اواخر نیمه اول گل تساوی را به تیم نفت زد و هردوتیم با شرایط برابر به رختکن رفتند. 
این بازی در شرایطی برگزار شد که باوجود وضعیت آب و هوایی بهتر نسبت به هفته های گذشته، بازهم شاهد استقبال کم تماشاگران اهوازی بودیم .
برای تماشای این بازی تنها 220 نفر به ورزشگاه غدیر آمدند و این نشان می دهد که هنوز هواداران خوزستانی با فوتبال آشتی نکرده اند.
تیم استقلال خوزستان نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و چند موقعیت گل را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما تیم نفت تهران نیز عقب نشست و روی ضد حملات موقعیت های خوبی را برای خلق کرد.
تیم خوزستانی در اواسط نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه نفتی ها وارد کرد و موفق شد گل دوم و برتری خود را به ثمر برساند اما این گل بی پاسخ نماند و تیم نفت تهران نیز که در دقایق پایانی بازی حداقل امتیاز به دست آمده را از دست داده بود بازهم روی یک غافلگیری بازی به تساوی کشیده شد تا هر دوتیم امتیاز این بازی را تقسیم کنند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه غدیر برگزار شد و هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها