خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: نسخه و راهبرد نجات دهنده کشور اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۹۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش شامگاه پنج‌شنبه در اولین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام بوستان مردم همدان که با حضور پرشور مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رئوف حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: در این برنامه عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس پاک و صادق در راه شهدا بایستیم و هیچگاه کم نیاوریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی گفت: در کوران برجام زمانی که می‌گفتند اگر ایران را راستی‌آزمایی کنند تمام مشکلات حل می‌شود، حرف ما این بود منطق اسلام مذاکره است و عالی‌ترین و قویترین منطق، مذاکره با عزت است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در ادامه با بیان اینکه تفکر صهیونیستی نظام سلطه را حمایت می‌کند، عنوان کرد: در دنیا مدیریت چهار کالا به‌صورت کلان در دست رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: اولین مورد غذای تمام بشریت است که با بذرهایی که آنها را تراریخته می‌کنند و به جهانیان می‌فروشند بخشی از جهان را می‌توانند از بین ببرند.

آبنوش با بیان اینکه دومین کالای در دست رژیم صهیونیستی «سلاح» است، ابراز داشت: سلاح و تسلیحات نظامی در اتاق فکرهای رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی می شود که در کدامین مناطق سلاح به‌کار رود.

وی بیان کرد: سومین مورد از این کالاها این است که اگر اتاق فکر آنان اراده کند، در کره زمین قحطی دارو می‌شود و مورد چهارم مدیریت افکار عمومی و رسانه‌ها است و سانسورهایی که فرمانش را ازآن اتاق فکرها می‌گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: امروز ایران در سایه ولایت فقیه توانسته است هر چهار مورد را بشکند و به مرز خودکفایی برسد.

وی ابراز داشت: تا امروز ما توانسته‌ایم ماهواره‌ها و ناوشکن جماران و خیلی دستاوردهای دیگری را با کمک مهندسین جوان و بسیجی این مرز و بوم بسازیم.

آبنوش تأکید کرد: استکبار جهانی در فکر برهم ریختن جهان و دشمنی با کشورهای اسلامی هستند اما در ایران اسلامی ما اقتصاد مقاومتی را داریم که با توجه به منویات مقام معظم رهبری نسخه و راهبرد نجات دهنده کشور همان اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه کشور ایران چهارمین ارتش سایبری جهان را داراست، ابراز داشت: امروز ایران اسلامی آخرین تکنولوژی روز بشر را به دست آورده و استخراج می‌کند و دشمن با دیدن این موارد مجبور شده پای میز مذاکره بنشیند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) یادآور شد: جوانان ما همان کسانی هستند که در اربعین حسینی پای پیاده به کربلا می‌روند و عشق آنها حضرت ابا عبدالله(ع) است.

وی با بیان اینکه ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم، عنوان کرد: ما باید برای موفقیت و عزت ایران اسلامی به ائمه اطهار(ع) و شهدا توسل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات