بهسازی و توسعه شهر بر اساس برنامه اجرائی محلات پیش می رود

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 به منظور بررسی روند عملیاتی برنامه اجرایی محلات، دور جدید بازدید های میدانی از محله های 20 گانه این منطقه جنوبی را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۸۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی در جریان بازدید میدانی از محله های ناحیه 5 این منطقه گفت: دور جدید بازدیدهای میدانی از محلات این منطقه جنوبی با هدف ارزیابی نحوه اجرای برنامه محلات شروع شده است تا چگونگی این روند مورد بررسی قرار گیرد.

صفوی با اشاره به اینکه 125 مورد از مصوبه های دور قبل بازدیدهای میدانی که با حضور شورایاران انجام شد، در این برنامه اجرایی لحاظ شده است، افزود: این برنامه به عنوان سند اجرایی در مقیاس محلی تدوین شده و برنامه کاری هر محله را برای یک سال معین کرده است و با اجرای آن بخش عمده ای از نیازهای عمومی، عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و فرهنگی محلات برطرف خواهد شد.

وی به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به شناخت شورایاران از محلات، فعالیت ها و برنامه های محلی بر اساس درخواست و نظر شورایاران و معتمدان محلی پیش بینی شده است تا نیازمندیهای محلات به خوبی پوشش داده شود.

 شهردار منطقه 20 به همراه معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ارشد شهرداری این منطقه بازدید میدانی از روند اجرایی برنامه محلات را از محلات ناحیه 5 منطقه 20 آغاز کرد و مصوبات اجرایی این طرح را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

ارسال نظرات