خبرهای داغ:
به دنبال بی حرمتی و قانون شکنی در مراسم روز خبرنگار در قم و حمایت ساخنارشکنان از فتنه گران سال 88 در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار در اداره کل ارشاد قم، جمعی از خبرنگاران و فعالین رسانه عضو بسیج رسانه استان قم در بیانیه ای اعتراض خود را اعلام نمودند.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۵۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ، به دنبال بی حرمتی و قانون شکنی در مراسم روز خبرنگار در قم و حمایت ساختارشکنانه اقلیت معلوم الحال از عوامل فتنه سال 88 در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار در اداره کل فرهنگ و ارشاد قم، خبرنگاران و فعالین رسانه ای عضو بسیج رسانه استان قم در بیانیه ای اعتراض خود را اعلام نمودند. متن این بیانیه به این شرح است.
 

به نام خدا
رهبر معظم انقلاب: «وقتی در داخل محیط فتنه، کسانی با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهای نظام جمهوری اسلامی را نفی میکنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال میبرند، وقتی این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند»

روز خبرنگار روز پاسداشت حرمت قلم و روز گرامیداشت حریم‌داران حرمت قلم است، قلمی که پاسدار آرمان های ملت است و برای دفاع از مظلوم و فریاد علیه ظالم در عرصه روشنگری و آگاهی بخشی از اهدای جان خویش نیز فروگذاری نمی کند.

متاسفانه برنامه 17 مرداد امسال، روز بزرگداشت خبرنگار به دلیل بی تدبیری، رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت و در این برنامه که با حضور استاندار محترم و مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد متولی برنامه شرایط میزبانی را به درستی رعایت ننمود و در سایه عدم درایت و مدیریت برگزار کنندگان، علی رغم مصوبه 298 شورای عالی امنیت ملی فضا برای حمایت مترودین ملت و عناصر فتنه سال 88 در این برنامه فراهم شد.

توقع و انتظار این بود که برگزارکنندگان جلسه و بخصوص مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار محترم قم حداقل برای حراست از جمهوریت نظام پس از حضور در پشت تریبون، پایبندی خود را به قانون نشان دهند اما متاسفانه سکوت مسئولین دولتی در برابر قانون شکنی صورت گرفته مهر تاییدی بر این رفتار ساختارشکنانه بود.

ما خبرنگاران و فعالین رسانه ای عضو بسیج رسانه قم ضمن اعتراض به انفعال و بی تفاوتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و استانداری قم در برابر قانون شکنان، این رفتار را توهینی آشکار به جامعه خبری و رسانه ای قم قلمداد نموده و خواستار مرز بندی روشن و صریح این نهادها با اصحاب فتنه می باشیم.
ارسال نظرات