فرمانده یگان حفاظت هوا پیمایی سپاه سلمان استان گفت: اردوی فرهنگی بصیرتی ویژه خانواده کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی استان به قم برگزارشد
کد خبر: ۸۷۲۵۸۴۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبر گزاری بسیج  از سیستان وبلوچستان:سرهنگ  پاسدار حبیب شهرکی پور افزود:به منظور گرامی داشت دهه کرامت  وتجلیل وقدر دانی از زحمات شبانه روزی کارکنان صنعت هواپیمایی اردوی فرهنگی بصیرتی  ویژه خانواده کارکنان یگان حفاظت  سپاه فرودگاه  استان به شهر مقدس قم به   وسیله قطار انجام شد.
فرمانده سپاه فرودگاه استا ن سیستان وبلوچستان با اشاره به این مطلب که کارکنان سپاه فرودگاه می توانسته اند با هوا پیما مسیر هزار و اندی کیلو متری را در مدت زمانی 2ساعت  طی کنند وبه راحتی به مقصد  برسند، بیان کرد:این کارکنان به شو ق  زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصو مه (س)خستگی ودوری راه را به جان خریده وبا قطار به این اردوی  معنوی اعزام شده اند.
 وی تصریح  کرد: در  این اردو بیش از 110نفر از خواهران وبرادران که شامل 25خانواده کارکنان می باشد اعزام که به  مدت یک هفته حرم مطهر حضرت معصومه ،اماکن مذهبی ومتبرکه این شهر را زیارت واز مکانهای تاریخی آن نیز بازدید خواهند کرد.
سرهنگ شهرکی پور در پایان هدف از برگزاری این اردو را ایجاد شور ونشاط بین کارکنان وخانواده های آنها،آشنایی خانواده کارکنان با یکدیگر،ارتقاءسطح معنوی ومعرفتی کارکنان عنوان کرد
ارسال نظرات