مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون تامین هزینه‌های مربوط به احداث سه یادمان شهدا در کل کشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده شده که یکی از آنها یادمان شهدای حاج عمران پیرانشهر است.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۸۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدحسین چراغی در جمع خانواده‌های ایثارگران و جانبازان همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سازمان صنعت و معدن این استان 46 نفر ایثارگر وجود دارد که باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: تمامی استان‌های کشور در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ بوده و تلاش بسیاری برای حفظ کیان میهن اسلامی انجام دادند، اما برخی استان‌ها همانند آذربایجان‌غربی و کردستان در هر دو جبهه داخلی و خارجی جنگیده و از ناموس و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند.

چراغی با تاکید بر اینکه امنیت کنونی کشورمان مدیون و مرهون خون شهدا و مجاهدت مردم ساکن در مناطق مرزی ایران اسلامی بوده است، افزود: بی‌شک ثبات، پایداری و امنیت کشورمان در وهله نخست مدیون رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپس همت و تلاش دلیمردان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکل اشتغال و وجود بیکاری در کشور بیان کرد: باید مشکل اشتغال فرزندان ایثارگران حل و فصل شده و علاوه بر آن، به تبدیل وضعیت استخدامی خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانباز که مغفول مانده توجه شود.

چراغی با بیان اینکه هم‌اکنون تامین هزینه‌های مربوط به احداث سه یادمان شهدا در کل کشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده شده که یکی از آنها یادمان شهدای حاج عمران پیرانشهر است، گفت: بی‌تردید موضوع اردوهای راهیان نور در کشور، مسئله مهمی بوده و برکتی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زائران را بیش از پیش با ارزش‌های نظام اسلامی و دفاع مقدس آشنا می‌سازد.

مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: دو نوع فعالیت در یادمان شهدا اجرا می‌شود که یکی مربوط به ورود زائران راهیان نور و ساماندهی مربوط به آنها بوده و یکی نیز تامین و پشتیبانی‌های لازم در اجرای این برنامه است، که وزارت خانه صنعت و معدن در این زمینه کمک می‌کند.

ارسال نظرات